door Arkan » zo feb 11, 2018 8:52 am
Vrolijk meisje, Ik kan me heel goed inbeelden wat een heerlijk gevoel het moet zijn om die prik niet meer te moeten zetten en te weten dat het toch goed gaat. Het lijkt er heel sterk op dat je de juiste weg op bent gegaan. Duimen maar dat ook de lever- en nier
waardes goed blijven.
Hermione en Jinthe, hoop dat de nawerkingen van de griep snel over zullen zijn. Ik ben voorlopig gespaard gebleven, waarschijnlijk ook door mijn griepvaccinatie.
Ons lichaam krijgt al veel te verduren, en als er dan nog een griep bij komt dan recupereren we toch minder snel dan de meeste mensen.
Zeker ellendig als dan de hele familie in de lappenmand zit.
Jinthe, ik heb me ooit gek gesmeerd met allerhande zalfjes, de ene al viezer en vettiger dan de andere, maar nooit is de psoriasis verdwenen, de PUVA hielp, maar er bleven kleine plekjes wat dan toch wel een stuk aangenamer was. Maar de psoriasis kwam altijd weer snel opzetten als de PUVA-kuren gedaan waren.
Sinds de MTX verdween mijn psoriasis stilletjes aan, en dat is nu al een paar jaar zo. Af en toe steekt er ergens een klein plekje op, maar daar lig ik dus niet wakker van.
Ik kan me dus ook heel goed voorstellen hoe jij je daarbij voelt, niet fijn, ellendige jeuk, vieze schilfers, vette zalf en niks lijkt te helpen. Sterkte ermee, hoop dat er voor jou ook een oplossing komt zodat je van de psoriasis af komt.