Ra/orencia

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Re: Ra/orencia

Berichtdoor JINTHE » ma nov 13, 2017 8:55 pm

@Jeanny, fijn dat het zo goed gaat. Wanneer begin je met de enkele dosis?

@Vrolijkmeisje, tis voor jouw inderdaad doormodderen. Als wij "reumamensen" iets extra doen, moeten we het meestal bekopen met........

Ben wel blij met de Enbrel. Hoewel ik nog steeds behoorlijk haaruitval heb. Het is erg dun en sluik nu. Ga er een jetting van zuur permanent in laten zetten. Geen krullen, alleen wat voller haar. En de prikplek jeukt en doet 2/3 dagen pijn. Hoop dat het wat beter wordt.
JINTHE
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor jeanny » di nov 14, 2017 12:53 pm

Moet nog 1x een dubbele dosis en dan beginnen de enkele. Waar ik nog wel ff over in de rats zit is het huidplekje daar moet toch voor naar de dermatoloog en ik vind zelf dat mijn handen er oud en rimpelig uit zien. maandag dus weer een tripje ziekenhuis. :(
jeanny
Lid

Reumavorm: ra

Berichtdoor JINTHE » di nov 14, 2017 10:14 pm

@JeannyDaar kun je zeker over in de rats zitten.

Ik moet vrijdag in de MRI. Mijn lever heeft plekjes. Om er zeker van te zijn dat ze niet kwaadaardig zijn, heeft de mld arts mij doorgestuurd. 3% is kwaadaardig. Dus wordt ook nog even in de rats zitten.
JINTHE
Lid

Berichtdoor JINTHE » vr nov 17, 2017 4:30 pm

In de MRI geweest. 40 minuten stilliggen en wel 20 keer inademen en na een halve minuut uitademen. En dat op een soort plank. Ook nog een infuus in. Maar weer gehad. En nu maar afwachten tot 29 november.
JINTHE
Lid

Berichtdoor jeanny » vr nov 17, 2017 5:16 pm

@JINTHE en nu maar hopen dat de uitslag goed is. Heb ook eens een mri gehad ben niet claustrofobisch maar vond dat toch niet prettig. Was het contrastvloeistof?
jeanny
Lid

Berichtdoor JINTHE » vr nov 17, 2017 8:37 pm

Ja contrastvloeistof. 29e de uitslag.
JINTHE
Lid

Berichtdoor jeanny » ma nov 20, 2017 10:51 am

Plekje op de huid van niks ernstigs en de rimpels op de huid een combi van medicijn gebruik en leeftijd 8) . Ze vonden het wel goed dat ik het heb laten controleren, ze heeft patiënten die het elk jaar preventief doen. Dit kan ik dus alvast weer afstrepen.
jeanny
Lid

Berichtdoor JINTHE » ma nov 20, 2017 10:42 pm

Fijn Jeanny dat het niets was.
JINTHE
Lid

Berichtdoor JINTHE » di nov 21, 2017 6:25 pm

Contact gezocht met de dermatoloog. De psoriasis wordt met de week erger. Mijn hele voeten zitten nu onder en jeuken en zijn pijnlijk. Verder over het hele lichaam grote en kleine plekken. Pffff
JINTHE
Lid

Berichtdoor JINTHE » do nov 23, 2017 7:22 pm

Had een foto naar het Radboud gestuurd van de psoriasis. Ben vanmiddag gebeld. 5 december afspraak op de poli.
JINTHE
Lid

Berichtdoor jeanny » vr nov 24, 2017 11:32 am

@JINTHE dacht dat dat door de creme redelijk onder controle was. Heel vervelend om te horen. Ik hoop dat de dermatoloog iets voor je kan doen.
jeanny
Lid

Vorige

Keer terug naar Reumatoide artritis