Spider schreef:Heb jij iets gelezen in mijn verhaal waarin ik beweer dat mijn manier dé manier is tegen psoriasis? Nee dat staat er niet mijn beste henk, tis mijn verhaal wat ik vertel in de hoop dat er andere mensen er ook iets aan hebben, punt...
Aangezien mijn naam hier ook genoemd wordt, wil ik op deze stelling graag even reageren.
Laat mij je even wijzen op je eerste bijdrage in dit onderwerp. Ik pak er even een paar mooie zinnen uit en leg uit waarom ik van mening ben dat we hier met de zoveelste kwakzalver te maken hebben.
Spider schreef:Begin met een SKB test, waarbij de uitslag waarschijnlijk een opname probleem van het mineraal Magnesium is.
De meeste mensen met psoriasis zijn onder behandeling bij een dermatoloog, die via een bloedtest, ongetwijfeld het magnesiumgehalte in het bloed controleert.
Spider schreef:Psoriasis - en andere huidziekten - vinden hun oorsprong in de darmen en ook deze kun je genezen en daarvoor gebruik je rauwe melk van de boer in de buurt en kefir korrels van het internet, maak van de melk en kefir melkkefir, drink daar elke dag minimaal een liter van.
Heb je onderzoeksresultaten om deze theorie te ondersteunen? Iedereen kan wel roepen om maar van alles te gaan consumeren. Als ik, na 10 jaar gebruik, een enge darmaandoening heb door die troep, kan ik dan bij jou terecht?
Misschien een beetje vergelijkbaar met het consumeren van probiotica zoals yakult of activia. Een hoop mensen gebruiken dit terwijl ze gezond zijn en het dus niet nodig hebben. Het is niet voor niets dat er geen reclame meer gemaakt mag worden dat dit soort producten je zouden genezen of helpen bij je weerstand. Bovendien is er niets mis mee om, af en toe, eens een flinke griep te hebben. Kun je nog eens reageren op een forumbericht.

Spider schreef:Koop ook Betaine Hydrochloride met Pepsin om het tekort aan maagzuur op te lossen en om er voor te zorgen dat er meer verkeerde of giftige stoffen worden geëlimineerd.
Verder raad ik aan om geen producten meer te consumeren met giftige stoffen zoals aardappelen, tomaten en aubergines (nachtschades)
Hoezo heb ik een tekort aan maagzuur? Ik slik juist maagzuurremmers. En welke giftige stoffen moeten worden geëlimineerd?
Geen aardappelen meer eten? Volgens het
voedingscentrum staan aardappelen in de schijf van 5. En zouden ze juist je darmen helpen...
Ze zijn een goede bron van energie voor je lichaam en helpen voor een goede darmwerking.
Als je gevarieerd eet en bewust hiermee bezig bent helpt dat je lichaam vast meer dan luisteren naar 'iemand' op een forum die meteen ruzie loopt te schoppen als 'ie tegengas krijgt. Voor de rest blijf ik bij mijn standpunt. Luister niet naar mij, maar gebruik je eigen verstand. En overleg met je arts.
Er zijn hier op het forum inderdaad mensen die met een dieet goede resultaten boeken, ook voor reumaklachten. Maar dan gaat het vooral om bepaalde dingen niet eten, niet om je lijf vol te stoppen met spul uit de reformwinkel en van het internet.
Maar ik ben blij dat het geëxperimenteer jou geholpen heeft. Weet je zeker dat het niet iets anders geweest is waardoor je minder psoriasis hebt?