Mijn psoriasis geneest...

Het forum waarin je met al je vragen en ervaringen rondom Psoriasis terecht kan!

Re: Mijn psoriasis geneest...

Berichtdoor Henk » di sep 27, 2016 5:31 pm

Twee links...
http://www.kwakzalverij.nl/encyclopedie ... kzalverij/
Ook zonder dat er iets te koop wordt aangeboden kan er sprake zijn van kwakzalverij...
en
http://www.kwakzalverij.nl/behandelwijz ... kzalverij/

Tenslotte 'een open deur': Niet iedere psoriasis is hetzelfde... en niet iedere huidaandoening is psoriasis.

En Wrenchman, misschien wil mevrouw Wrenchman wel een pannetje kippensoep bereiden. In sommige tradities het middel ter bevordering van de genezing van griep en vergelijkbare ziektes. :ewink:
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor Wrenchman » di sep 27, 2016 7:21 pm

Henk schreef:En Wrenchman, misschien wil mevrouw Wrenchman wel een pannetje kippensoep bereiden. In sommige tradities het middel ter bevordering van de genezing van griep en vergelijkbare ziektes.

Goede tip! Echter hebben we gister nog kippensoep gegeten. (echt waar) Ik hoor het ze al zeggen :mrgreen: :
Zie je nou wel! Al die gifstoffen! Blokkade in je darmen en slechte vertering in je maag. Vind je het gek dat je diarree hebt!

Het sluit overigens wel mooi aan bij wat die "commerciële dokter" van mij zei. Uitzieken en zorgen voor goede hygiëne om te voorkomen dat je je gezin besmet.

Mijn wens om eens ziek thuis te zitten terwijl het weer goed is is wel gehoord! 8) I.p.v. binnen opgesloten nu lekker lunchen in de tuin. 8)
Wel oppassen voor chemtrails hoor... :roll: :lol: Dus alleen naar buiten met je aluminium hoedje op. ;)

@spider; Als je inhoudelijk wilt reageren op hetgeen wat ik aan jou gevraagd hebt in mijn vorige bijdrage, graag. (Welke gifstoffen je het over hebt. Waarom je, op een forum met chronisch zieken, mensen afraadt om een reguliere arts te bezoeken. En waarom nou jij in het bijzonder zo'n groot voorbeeld bent om naar te luisteren.) Ik vind het jammer dat je dat niet gedaan hebt.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Spider » di sep 27, 2016 9:02 pm

Verwijderd...
Laatst bijgewerkt door Spider op za okt 01, 2016 1:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Spider
Lid

Berichtdoor Patrik » wo sep 28, 2016 9:16 pm

Beste Spider,

Om te voorkomen dat alleen Henk en Wrenchman hier de kastanjes uit het vuur moeten halen:

Het staat iedereen vrij om alternatieve paden te zoeken voor het verlichten van klachten, maar in je bovenstaande bijdragen lees ik toch echt dat je mensen instrueert om specifieke tabletten te kopen, om specifieke hoeveelheden kefir en whatever te kopen en tot je te nemen, en bepaalde voedsels niet meer tot je te nemen. Daarnaast kun je blijkbaar vanachter je toetsenbord voorspellen wat de uitkomst van bloedtesten zal zijn, en worden en passant artsen uitgemaakt voor commerciële doctoren, die blijkbaar via een samenzwering patiënten verslaafd maken aan dure medicijnen.

Sorry, maar ik vind dit ronduit stuitend, wat je schrijft heeft niks te maken met goede ervaringen delen en mist alle realiteitszin. Keltisch zeezout...??? Werkelijk, er zijn blijkbaar geen grenzen aan de menselijke fantasie, en dan druk ik mij diplomatiek uit.

Gr. Patrik
Patrik
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Spider » wo sep 28, 2016 9:28 pm

Verwijderd...
Laatst bijgewerkt door Spider op za okt 01, 2016 1:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Spider
Lid

Berichtdoor Wrenchman » wo sep 28, 2016 11:14 pm

Met het storende gedrag van @spider hier, denk ik dat we te maken hebben met een trol.

Afbeelding

Lees hier meer over trollen. Hoe je hiermee om moet gaan? Niet meer reageren en melding maken van al zijn/haar bijdragen. Dan gaan we ervan uit dat het forumbeheer de rest doet.

Don't feed the troll. Als wij niet meer reageren op deze onzin, is het platform van de trol weg en stopt het vanzelf. Het enige wat een trol wil is aandacht en het leven van een ander net zo ellendig maken als dat van de trol zelf. Hier moet je boven staan. En dat is niet moeilijk. Het platform wegnemen door niet meer te reageren op de agressor is voldoende.
Bij eventuele vervelende reacties aan je eigen adres kun je aangifte doen bij de politie.

Iedereen heeft nu een mooi beeld kunnen vormen van spider en kan daar zijn/haar eigen conclusies uit trekken.

@Patrik; Bedankt voor het bijspringen. :)

Spider schreef:Ik ga ook niet meer reageren
Goed zo! :evil:
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Patrik » do sep 29, 2016 8:17 pm

Wrenchman schreef:Met het storende gedrag van @spider hier, denk ik dat we te maken hebben met een trol.

Don't feed the troll. Als wij niet meer reageren op deze onzin, is het platform van de trol weg en stopt het vanzelf. Het enige wat een trol wil is aandacht en het leven van een ander net zo ellendig maken als dat van de trol zelf. Hier moet je boven staan. En dat is niet moeilijk. Het platform wegnemen door niet meer te reageren op de agressor is voldoende.
Bij eventuele vervelende reacties aan je eigen adres kun je aangifte doen bij de politie.

@Patrik; Bedankt voor het bijspringen. :)

Geen dank.
Eens: je moet eigenlijk zo min mogelijk op trollen reageren. Maar echte onzin mag uiteindelijk ook niet onweersproken blijven. Reumatische ziekten zijn al complex en naar genoeg..

Gr. Patrik
Patrik
Lid

Reumavorm: RA

Vorige

Keer terug naar Psoriasis