Wie herkent dit?

Het forum waarin je met al je vragen en ervaringen rondom de ziekte van Crohn terecht kan!

Wie herkent dit?

Berichtdoor do » za dec 30, 2006 10:16 pm

Hoi allemaal

ik heb altijd al veel last van mijn rug en nek en bekken, heb hier ookal allerlei therapie voor gehad van mensendiek tot ortomanupulatie.
Later begon ik ook last van mijn gewrichten te krijgen maar niet echt noemenswaardig.

Een paar jaar daarop hebben ze ziekte van crohn (chronische darmziekte)bij mij ontdekt. Mijn arts vertelde mij dat gewrichtsklachten en pijn in de onderrug vaker voorkomt bij mensen met ziekte van crohn. Oke duidelijk, dacht ik. Ik kreeg medicatie voor mijn gewrichtsklachten.

Maar het laatste half jaar wordt het steeds erger. Soms pijnlijke en warme gewrichten als ik wakker word, vooral knieen, schouders.

Ongeveer een week geleden had ik onstekingen in beiden kapsels van het schoudergewricht en verschrikkelijke pijn in mijn bekken. Dit hielt ongeveer zo'n 4 dagen aan een is ook weer zo verdwenen als het opkwam.

Overdag valt het wel mee met de zeurende pijn, maar als ik in bed lig dan begint het voornamelijk in het bekken. Dan krijg ik het gevoel dat mijn bekken tussen een bankschroef ligt die langszaam aangedraaid wordt.

Ik heb inmiddels via mijn internist een afspraak gemaakt bij een reumatoloog maar ik was toch benieuwd of een van jullie mij al iets kan vertellen.
do
Nieuw lid

Keer terug naar Ziekte van Crohn