Ik merk sinds enige dagen verbetering in de pijn en stijfheid van de gewrichten...
Goed nieuws, zou je denken.. En tuurlijk is het wel goed nieuws want dat zou betekenen dat de salazopyrine zijn werk gaat doen.. En dat is fijn...
Wat echter niet zo fijn is, is dat nu de gewrichten rustig zijn, de darmen dus weer gaan beginnen!!
Ik heb veel last van buikpijn en vaak diarree.. Ik ga de laatste tijd zo'n 7 a 8 keer op een dag naar het toilet! Dat is toch niet normaal?! En dit verschilt ook nog al eens, van de week had ik een dag dat ik 10 keer geweest ben... Af en toe vraag ik me af hoe het kan dat je lichaam zoveel kan blijven produceren, het moet toch een keer stoppen?

Nu is mijn vraag aan anderen die Crohn en reuma hebben of ze dit herkennen.. En of ze het herkennen ivm de medicatie die ik nu gebruik, salazopyrine... Ik ben namelijk een beetje bang dat de medicijnen nu dus wel voor de reuma gaan helpen, maar niet voldoende zijn om ook de ontstekingen in de darmen onder controle te houden...
Het is frustrerend dit.. Heb je geen last van het ene, dan begint het ander dus weer

Bedankt voor het lezen...
Groetjes, gefrustreerde Cindy.