Info gevraagd.

Voor alle reuma gerelateerde zaken die echt niet in een ander forum thuis horen. Eventueel verkeerd geplaatste berichten worden door de moderators verplaatst.

Moderator: Martijn

Info gevraagd.

Berichtdoor Ben D. » do jun 22, 2017 7:32 pm

Beste mensen, zijn hier mensen die bekent zijn met het virus Parvo B19 ?
Ik zou indien mogelijk over eea van gedachten willen wisselen.
Fijne avond, Ben.
Laatst bijgewerkt door Ben D. op vr aug 04, 2017 1:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Als je in een deuk ligt, hoeft dit niet altijd van het lachen te zijn.
Ben D.
Nieuw lid

Reumavorm: Artrose/RS3PE

Re: Info gevraagd.

Berichtdoor Lalage » vr jun 23, 2017 7:22 am

Misschien is het handig om de naam van het virus in het onderwerp van je bericht te zetten (gebruik de wijzig-knop).
Laatst bijgewerkt door Lalage op za jun 24, 2017 6:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Berichtdoor vrolijkmeisje » za jun 24, 2017 12:27 pm

Ik denk dat ik dat ergens in 2006 heb gehad. Ik had toen helemaal geen reuma-klachten. Opeens was ik heel ziek: al mijn gewrichten deden opeens pijn en waren dik. Ik kon amper meer traplopen. Ik was volledig in paniek, want ik gebruikte medicatie waarmee de reuma tot rust was gekomen. Naast de gewrichtsklachten had ik ook koorts. Zo kon het gebeuren dat ik in juni/juli rillend met mijn hond uitging met een warme jas aan, terwijl in de hele buurt iedereen buiten zat in de tuin met zomerkleding, want het was heel warm weer toen.
De reumatoloog heeft de klachten, die na een week ofzo weer wegtrokken verklaard met dit ziektebeeld; ook wel de vijfde ziekte genoemd.
vrolijkmeisje
Lid

Reumavorm: Reumatoide Artritis

Berichtdoor Ben D. » ma jun 26, 2017 2:57 pm

Dank voor je reactie. Ik herken het ziektebeeld wat je schets, alleen duurde het bij mij 4 maanden. Dat was in 2013, normaal zou je genoeg weerstand moeten opbouwen tegen dit virus.
Nu zit ik er weer mee, maar tot in tegenstelling van 2013 is het nu (nog?) lokaal alleen in mijn handen. Maar ik begrijp dat jij het niet voor een 2de keer hebt gehad. Ik zit op dit moment weer in de onderzoeksfase, en ben dus wel erg benieuwd naar het vervolg traject.
Als je in een deuk ligt, hoeft dit niet altijd van het lachen te zijn.
Ben D.
Nieuw lid

Reumavorm: Artrose/RS3PE

Keer terug naar Algemeen