training Reuma Uitgedaagd

Voor alle reuma gerelateerde zaken die echt niet in een ander forum thuis horen. Eventueel verkeerd geplaatste berichten worden door de moderators verplaatst.

Moderator: Martijn

training Reuma Uitgedaagd

Berichtdoor Lalage » za apr 02, 2016 6:20 pm

Vandaag heb ik de cursus van Reuma Uitgedaagd afgerond. Het was een hele stap om me op te geven, maar wel een goede keus! In de training leer je om te gaan met allerlei aspecten van reuma. We hebben het onder andere gehad over soorten reuma, acceptatie van je ziekte, pijn, vermoeidheid, communicatie met je omgeving, indelen van je tijd, grenzen stellen, problemen oplossen. De cursus is zo opgezet dat je met je eigen doelen aan de slag gaat. Ik vond het erg goed om zo aan het denken te worden gezet. Verder is lotgenotencontact erg fijn. Het is toch anders om mensen in het echt te ontmoeten dan op een forum. De leeftijd varieerde van begin 20 tot gepensioneerd. Bij de één was de diagnose pas geleden gesteld, de ander heeft het al twintig jaar.

Kortom: mocht je worstelen met reuma of gewoon nieuwsgierig zijn, kijk dan of er ook een training bij jou in de buurt wordt gegeven:
https://www.reuma-uitgedaagd.nl/
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Re: training Reuma Uitgedaagd

Berichtdoor tinus » zo apr 03, 2016 12:34 pm

Interessant!
Ik las
Momenteel zijn we bezig met het bouwen van een online training voor mensen met reuma ouder dan 25 jaar.

Daar wacht ik even op. Bedankt voor de tip :idea:
"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt".
Huub Buijssen.
tinus
Lid

Reumavorm: RA - AP

Keer terug naar Algemeen