Voel met gediscrimineerd!

Voor alle reuma gerelateerde zaken die echt niet in een ander forum thuis horen. Eventueel verkeerd geplaatste berichten worden door de moderators verplaatst.

Moderator: Martijn

Voel met gediscrimineerd!

Berichtdoor Dolfijntje » di apr 07, 2015 3:33 pm

Herkennen jullie dit ook?
Ik kan me er eerlijk gezegd wel boos om maken.

Als ik mijn fiets bij de bewaakte fietsenstalling op het station wil neer zetten betaal ik bijna 3x zoveel omdat ik een driewieler heb.
Dat is toch bizar?
Ik heb dit toen aangevochten omdat ik het er niet mee eens was/ben maar ik werd niet in mijn gelijk gesteld omdat het de regels zijn.

Binnenkort ga ik met een groepje naar een van de eilanden, waar we ook een fiets willen huren.
Nu kwam het voorstel om een aanhanger te huren en daarop mijn fiets mee te nemen.
Ik contact op nemen met de parkeergarage of we een aanhanger mee mochten nemen en dat kon en was geen enkel probleem en kosten niks extra's.
Toen heb ik contact op genomen met de veerdienst of ie mee mocht en wat het kosten en tot mijn schrik kost het bijna 20,-(9.30 voor een "normale fiets")
Nu hebben ze geen driewielers te huur, dus waarschijnlijk gaan we voor mij een scootmobiel huren zoals het er nu naar uitziet.

Ik kan me hier zo boos om maken!
Alleen omdat ik een wiel extra heb moet ik meer betalen!

Groetjes Marloes
Pluk het uur.
Dolfijntje
Lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Re: Voel met gediscrimineerd!

Berichtdoor johanna maria » di apr 07, 2015 4:38 pm

Ja,Jammer is dat hè, maar een driewieler neemt de plek in van 2,of misschien wel 3 fietsen,daar wordt naar gekeken
misschien gaat een scootmobiel je ook goed bevallen.,maar daar moet je vooral in het begin ook wel aan wennen
alvast fijne dagen!
johanna maria
Lid

Reumavorm: artrose

Keer terug naar Algemeen