Hernia???

Voor alle reuma gerelateerde zaken die echt niet in een ander forum thuis horen. Eventueel verkeerd geplaatste berichten worden door de moderators verplaatst.

Moderator: Martijn

Hernia???

Berichtdoor afina » do maart 05, 2015 1:06 pm

Nadat ik dacht dat mijn heupprothese problemen gaf en dit gelukkig niet zo bleek te zijn, heb ik toch maar een vervroegde afspraak met de reumatoloog gemaakt. Hij dacht niet dat het met de reuma te maken heeft..ook al omdat de enbrel op de andere plaatsen wel zijn werk doet. Na onderzoek dacht hij richting een hernia...maar omdat dat zijn vakgebied niet is heeft hij me doorgestuurd naar de neuroloog.

Hier kon ik al heel snel ( afgelopen maandag ) terecht en ook hij denkt richting hernia of iig beklemde zenuw. Morgen ( vrijdag ) ga ik voor een mri scan :roll: ...mijn favoriete bezigheid :? ...en dan hoor ik weer verder....als het tegen zit operatief ingrijpen.

Gelukkig heeft hij me wel morfine pleisters voorgeschreven waardoor ik iig minder pijn heb...en eindelijk weer gewoon in bed kan slapen :D

Ik weet niet wat ik wensen of hopen moet.....als er maar een manier is om van die pijn af te komen :|
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Reumavorm: reuma psoriatica en

Re: Hernia???

Berichtdoor Wrenchman » do maart 05, 2015 8:07 pm

Nou, ik wens nogmaals voor je dat de pijn aangepakt wordt. Linksom of rechtsom.
Niet dat het een pretje is, maar een herniaoperatie is een stuk minder ingrijpend dan een nieuwe heup toch?

Dus eerst maar de scan afwachten. Succes als je er zo tegenop ziet.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Re: Hernia???

Berichtdoor afina » vr maart 06, 2015 1:14 am

Dank je Wrenchman...

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er minder ingrijpend is :wink: die nieuwe heup is me op zich alles meegevallen...de dingen er omheen waren lastiger. Ik neem gewoon iets in waar ik lekker rustig van wordt en ik overleef het vast wel :)

Uitslag van de scan krijg ik pas op 18 maart dus nog even geduld hebben....
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Reumavorm: reuma psoriatica en

Keer terug naar Algemeen