Pijn bij medische ingrepen.

Voor alle reuma gerelateerde zaken die echt niet in een ander forum thuis horen. Eventueel verkeerd geplaatste berichten worden door de moderators verplaatst.

Moderator: Martijn

Re: Pijn bij medische ingrepen.

Berichtdoor Wrenchman » do feb 19, 2015 8:52 pm

Hermione schreef:En allebei in ieder geval heel erg bedankt voor jullie reactie!! Ik weet dat het lastig is om zoiets op te schrijven Wrenchman.

Speciaal voor jou Hermione. Gelukkig heb ik het meeste ervan wel verwerkt. Maar het is altijd even slikken.

Het koste mij overigens meer moed dit draadje op te zetten...
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor rianne55 » vr feb 20, 2015 6:22 pm

Van de week wilde ze geen roesje geven. Ik heb gezegd ,dan ga ik nu weg ,jullie kunnen kiezen. Roesje gekregen.
Bij de kaakchirurg ,stond dat ik zeer angstig ben. Ze namen de tijd en ik kreeg extra verdoving.
rianne55
Lid

Reumavorm: Artritus Psoriatica

Berichtdoor Wrenchman » vr feb 20, 2015 10:30 pm

rianne55 schreef:Van de week wilde ze geen roesje geven. Ik heb gezegd ,dan ga ik nu weg ,jullie kunnen kiezen. Roesje gekregen.
Bij de kaakchirurg ,stond dat ik zeer angstig ben. Ze namen de tijd en ik kreeg extra verdoving.

Bij mij hielp de verdoving niet afdoende destijds. Gelukkig waren de kiezen niet moeilijk te trekken en dan moet je maar 'even doorzetten'.

Operatiepijn is wel even wat anders. Het afschuwelijke gevoel dat men bezig is in je lijf...
Wrenchman
Lid

Berichtdoor Wrenchman » za mei 30, 2015 11:45 pm

Lees je nog mee op dit forum @Hermione? Ben je inmiddels wat verder met je klacht?
Wrenchman
Lid

Berichtdoor Hermione » zo mei 31, 2015 1:33 pm

Nee, ik heb er geen klacht van gemaakt. Totaal niet mijn prioriteit op het moment. Ik moet zeggen, ik lig niet wakker van de herinneringen aan de revalidatie.
Ik ben nu vooral bezig met het traject in het Radboud, en maak me druk over mijn schildklier. Ik heb daar een echo van gehad, en de stagiare die daar bij stond, flapte eruit dat het er niet goed uitzag. Nou lekker dan...
Alle bloeduitslagen staan al op Mijn Radboud, maar niet de uitslag van die echo. Ook heel geruststellend - NOT.
Nog ruim een week wachten op mijn vervolgafspraak, pffff....
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Berichtdoor Wrenchman » zo mei 31, 2015 2:10 pm

:? :? :? Wel lekker eerlijk zo'n stagiare. :? :? :?
Zoals ik ook al eerder aangaf is het alleen verstandig om je energie te stoppen in een klacht, als je daar energie voor over hebt. Tenminste, da's mijn ervaring. Verstandig dus dat je vooral naar de toekomst kijkt en je energie in het huidige traject stopt.
Wrenchman
Lid

Berichtdoor Hermione » zo mei 31, 2015 8:50 pm

Ja, zover was ik dus ook al na eerdere slechte ervaringen. Heb je er de energie niet voor, vooral doorgaan met leven, en dat soort dingen achter je laten. Ik ga sowieso nooit meer daarheen, dat is in ieder geval wel heel duidelijk ;-)

Ik had al zo'n vermoeden bij die echo. Degene die 'm deed, was de helft van de tijd alles hardop aan het vertellen aan de stagiaire, en toen werd het stil. Zegt mij al genoeg. Nou ja, de arts die hem aanvroeg gaf direct al aan dat zij dacht dat die ontstoken was, gezien de klachten. En zelf denk ik dat al langer. Ik denk ook, dat het misschien daar vol zit met sarco-granulomen. Maar aan de andere kant is de rest van mijn lichaam op het moment rustig w.b. ontstekingsactiviteit van de sarco, en zou dat weer raar zijn. Ik heb ook gelezen, dat het weer een andere auto-immuunziekte kan zijn, die zo'n ontsteking kan veroorzaken.

Eén ding wat ik wel positief vond, is dat daarmee heel waarschijnlijk de fibromyalgie klachten een officiële oorzaak krijgen, en dat klinkt mij veel beter in de oren dan zo'n restgroep die het nu is. En zoals die in ieder geval door de reumatologe wel gebruikt werd...

nog 8 nachtjes slapen :lol:
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Berichtdoor Wrenchman » zo mei 31, 2015 9:51 pm

Hermione schreef:nog 8 nachtjes slapen :lol:

Ik wens je succes met die uitdaging. En de rest van de uitdagingen die steeds maar weer op je pad komen...
En ik blijf ook voor jou duimen!
Wrenchman
Lid

Vorige

Keer terug naar Algemeen