een hand geven

Voor alle reuma gerelateerde zaken die echt niet in een ander forum thuis horen. Eventueel verkeerd geplaatste berichten worden door de moderators verplaatst.

Moderator: Martijn

Re: een hand geven

Berichtdoor Wrenchman » ma okt 03, 2016 12:56 pm

Het zou iets moeten zeggen over je karkater inderdaad, van die stevige handdrukken. Zo'n 'drolhandje' van een boom van een vent is gewoon apart.
Zelf heb ik in de winter ook vaak hele koude handen. Krijg je ook vaak commentaar op.

Een ander ding zijn knuffels/omhelzingen. Als je vrij lang bent hebben kleinere vrouwen soms de neiging om aan je nek te hangen. Dat is ook zeer onprettig als het daar even niet goed zit.
Kinderen willen je graag laten voelen hoe sterk ze zijn. Mijn oudste weet het inmiddels, maar mijn neefje trok onlangs bijna mijn kop eraf. Kan die jongen ook niets aan doen...
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Re: een hand geven

Berichtdoor Arkan » di okt 04, 2016 6:26 am

Wrenchman schreef:Zelf heb ik in de winter ook vaak hele koude handen. Krijg je ook vaak commentaar op.

Dat komt me ook heel bekend voor.
Of als je op koude zomeravonden handschoenen draagt en iemand een hand geeft, dan is de commentaar ook niet ver weg. :lol:
Vrienden en kennissen die weten het allemaal onderhand, maar bij toevallige contacten ......
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Vorige

Keer terug naar Algemeen