Mariposa

Vertel ons even wie je bent en als je reuma hebt, wat voor reuma je hebt!

Re: Mariposa

Berichtdoor mariposa » ma jan 23, 2017 12:38 pm

Weer even een update na 3 maanden. Het gaat nog steeds erg goed! Geen pijn zolang ik 4 dingen vermijd: melk, tomaten, caffeine en smaakversterkers. Neem ik dat wel dan is er de nacht daarna weer pijn. Ik eet natuurlijk verder ook gezond, veel groente en kurkuma.
Het oorsuizen is nog wel licht tot matig aanwezig. Meestal stoort het me niet zo.
Ik heb inmiddels het boek van Clint Paddison aangeschaft. Ik ga het programma niet doen omdat het nu niet nodig is, maar ik wil zoveel mogelijk kennis opdoen over de invloed van voeding en reuma. Er worden veel tips gegeven en het is ook motiverend, als je de goede resultaten van anderen leest/hoort.
Ik zou iedereen aanraden om de invloed van voeding op reumaklachten eens bij jezelf te onderzoeken, wanneer je er de kracht voor hebt natuurlijk.
Lalage hoe is het met jou?
mariposa
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Arkan » ma jan 23, 2017 1:32 pm

Fijn dat het nog steeds goed met je gaat.

En de invloed van voeding op reuma? Ik denk dat die bij iedereen anders is.
Tomaten laten geeft bij mij geen enkel verschil.
Melkproducten wel, ik gebruik nu sojamelk en dat gaat dan weer prima.

Succes met het verder opletten en uitzoeken. Hoop voor jou dat het goed blijft gaan.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor mariposa » di jan 24, 2017 3:42 pm

Dank je wel! Ik hoop het ook. Ik zal hier af en toe laten weten hoe het gaat. Het voelt wel apart om hier te schrijven dat het prima gaat, terwijl velen het juist heel zwaar hebben. Ik leef uiteraard met iedereen mee.
Ik ben het met je eens dat het met voeding voor iedereen anders zal werken. Alle beetjes helpen in ieder geval.
Het beste met iedereen!
mariposa
Lid

Berichtdoor Arkan » di jan 24, 2017 6:06 pm

mariposa schreef:Het voelt wel apart om hier te schrijven dat het prima gaat, terwijl velen het juist heel zwaar hebben. Ik leef uiteraard met iedereen mee.
Het beste met iedereen!

Maar misschien is dát nou net wat sommigen nodig hebben om niet bij de pakken te blijven neer zitten.
Het weten dat het ook anders kan, dat geeft hoop, en hoop moet er zijn.
Hoop doet leven, en ook vechten. Hoop maakt ons sterk om die ellendige duivels in ons aan te vallen.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor mariposa » ma jan 30, 2017 11:11 pm

Dat is mooi verwoord! Altijd hoop blijven houden.
mariposa
Lid

Berichtdoor Lalage » di jan 31, 2017 8:33 am

Arkan schreef:Maar misschien is dát nou net wat sommigen nodig hebben om niet bij de pakken te blijven neer zitten.
Het weten dat het ook anders kan, dat geeft hoop, en hoop moet er zijn.
Hoop doet leven, en ook vechten. Hoop maakt ons sterk om die ellendige duivels in ons aan te vallen.

Precies, het geeft hoop. Mariposa, ik heb je een privé-bericht gestuurd.
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Vorige

Keer terug naar Wie is wie?