scootmobiel

In dit forum kun je terecht met vragen over artritis psoriatica (AP).

Moderator: Martijn

scootmobiel

Berichtdoor creavrouwtje » di feb 07, 2012 11:27 am

hoi allemaal krijg vanmiddag mijn scootmobiel zie er best een beetje tegen op en vrijdag krijg ik voor het eerst hulp in de huishouding
heb nu ook een taxipas alles komt een beetje tegelijk nu en de pijn in mijn heup is nu zo erg als ik de hond uitlaat neem ik al een kruk mee om daar mijn heup een beetje mee te onlasten
mijn nagels worden nog niks beter grrr en heb voor 2 weken geleden verkeerd geprikt de huisarts vond het knap dat ik een ader in mijn buik kon raken ik had een bloeduitstorting die was wel 5 cm in omtrek oeps hij begint nu een beetje weer weg te trekken

nou heb ik een vraagje hebben jullie daar ook last van net of je vocht vast houd want mijn pols aan mijn rechterhand die is best wel dik heeft dat ook met ap te maken?

groetjes antje
niet klagen maar dragen grrrrrrrrrrrr
creavrouwtje
Lid

Reumavorm: AP en fybromyalgie

Re: scootmobiel

Berichtdoor marjolijn71 » wo feb 08, 2012 9:50 am

ik hou ook af en toe vocht in mijn hand vast maar niet veel.
heb wel meer last door de kou van mijn gewrichten en spieren.

zelf heb ik al een paar maanden een scootmobiel tot grote vreugde was wel even wennen maar heb nu vrijheid. en huishoudelijke hulp heb ik al een paar jaar. zij doet de zware dingen en ik de lichtte en als mij het een week niet lukt doet ze ook wat licht werk overnemen. is wel even wennen een vreemd iemand in je huis maar als het goed klikt dan is het rare er zo af. hoop dat dat voor jou ook zo werkt.
marjolijn71
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor creavrouwtje » wo feb 08, 2012 11:24 am

hoi marjolijn
ja het is zeker effe wennen op de scootmobiel vooral omdat ik er ook de lift mee in moet en heb geen kleine heb een grote heb er gistermiddag samen met die man effe een ritje gemaakt buiten rijden gaat heel goed maar dat parkeren hier inde gallerij hihihihi dat moet ik nog leren maar dat komt vanzelf
mijn vriend heeft mij al een mooie naam gegeven want ik heb een felrode ik ben volgens hem nu de rode wegpiraat hihihihi
maar ik heb altijd gezegd ben blij dat ze er zijn maar niet voor mij
en nu moest ik dus wel 1 zit ook al bijna een jaar thuis woon nu een half jaar in een andere woonplaats en ben nog nooit alleen in het winkelcentrum geweest nou daar gaat als het weer een beetje beter is dus verandering inkomen he ben nu niet meer zo aangewezen opandere mensen en daar ben ik heel blij mee

groetjes anrtje
creavrouwtje
Lid

Berichtdoor marjolijn71 » wo feb 08, 2012 12:25 pm

woon ook in een flat maar gelukkig op de begane grond. maar als ik naar mijn vriendin ga moet ik wel de lift in. durfde dat eerst ook niet. maar nu doe ik het met het grootste gemak. kwestie van oefenen.
wens je veel winkelplezier toe.
marjolijn71
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor sleinkie » vr feb 10, 2012 9:37 pm

toen ik 8 jaar geleden mijn 1ste scootmobiel kreeg ben ik gelijk alle winkels in gegaan en dacht dan heb ik dat alvast maar gehad, daarna heb ik er ook geen moeite meer mee gehad, alleen maar fijn, eindelijk weer zelf overal naar toe kunnen en je eigen boodschappen doen, inmiddels heb ik mijn 2de scootmobiel en de teller staat alweer op 3.000 km, dus ik rijd er heel wat mee af.
ook ik heb al jaren 'n hh-hulp, daar heb ik 'n PGB voor, zodat ik mijn eigen hulp kan inkopen, erg fijn
hartelijke groeten Sleinkie
gebruik sinds kort Humira,
wat 'n openbaring, sinds kort ben ik oijnvrij, op de onderrug na dan.
al 10jaar ernstige reumatische klachten, pijn en chr. vermoeidheid.
sleinkie
Lid

Reumavorm: artitis psoriasis

Berichtdoor creavrouwtje » ma feb 13, 2012 12:57 pm

ben zaterdagmiddag erop uit geweest met de scootmobiel samen met mijn vriend naar zijn ouders was een lange rit en het was eigenlijk te koud maar het rijden ging heel goed alleen ik doe nog steeds de verkeerde knipperlicht uit hihihihi maar heb hem zelf wel weer netjes in de gallerij geparkeerd en dat ging ook wel goed dus als het weer het toelaat ga ik van de week effe alleen weg effe rondje delzijl je hebt gelijk oefening baat kunst
creavrouwtje
Lid

Keer terug naar Artritis Psoriatica