Ooit stond dat op het etiket dat buitenlanders op ons hoofd plakten: "Nederlanders... da's kijken, kijken, niks kopen."
Die mentaliteit is er blijkbaar nog steeds.
Helaas...

Moderator: Martijn
Juupie schreef:Hallo,
Al jaren heb ik last van mijn oren, het meest van mijn rechteroor. Er op slapen is erg pijnlijk, koptelefoon is niet op mijn rechteroor mogelijk. Koude lucht is gevoelig. Tevens veranderd mijn oor van vorm. Het staat meer van hoofd af en ook deukt het in. Van achter naar voor, waardoor er een bult aan de voorkant zit. Moeilijk te omschrijven. Dit begint nu ook aan mijn andere oor. Sinds december heb ik tinnitus aan beide oren. Mijn neus is ook steeds pijnlijker. Deze week was het erg pijnlijk, en ook is het gezwollen.
Ben bij huisarts en kno geweest. Beide geen idee wat er mis is.
Ik ook niet, het enige wat ik vind op het Internet is RP. Ik wil niet beweren of zeggen dat ik het heb, maar ik probeer te zoeken naar een antwoord, oplossing.
Wrenchman schreef:Oei, ik was even vergeten te reageren de vorige keer...
Ik bedoelde deze serie.
Er zijn een hoop uit je lijst die ik niet gezien heb. Nou moet ik zeggen dat ik steeds minder TV kijk. Helemaal dat mainstream gedoe. Boeit me niet.
Andere series? Breaking bad en Better call Saul, the 4400, the Pacific (niet zo goed als Band of Brothers, maar vertelt wel een verhaal wat bij mij in ieder geval minder bekend was) en nog een paar seizoenen 24 gekeken. Maar da's bijna elk seizoen wel hetzelfde. En een hoop gezenuw...
O ja. Lost ook gezien. Toffe serie, alleen het eind was een anti-climax...
The Godfather-films wil ik ook een keer gaan kijken. Binnenkort maar eens doen.
Mijn favoriete films zijn van Quentin Tarantino en Robert Rodriguez.
Keer terug naar Overige vormen van reuma
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten