Link naar homepage speciaal voor mensen met fibromyalgie

Interessante links

Moderator: Martijn

Link naar homepage speciaal voor mensen met fibromyalgie

Berichtdoor Joseetje » vr maart 09, 2007 11:25 pm

De homepage gaat over mijn zienswijze van fibromyalgie.

Fibromyalgie: Blijf je eigen levensregisseur, arbeidssrechter, ergonooom, bewegingstherapeut, stressmanager, voedingsadviseur.

Ook ben ik naar aanleiding van deze homepage een forum begonnen voor alle lotgenootjes met fibromyalgie. Waarbij de lotgenoot centraal staat, maar waarbij ik ze wel inhoudelijk wat te bieden heb.

Naast het gewone lotgenotencontact zullen er ook deskundigen actief worden zoals een fysiotherapeut, coach, voedingsadviseur, jurist, ergotharepeut om alle vragen te beantwoorden van mensen met fibromyalgie.

De link naar het forum is:
http://fibromyalgielevensregisseur.yourbb.nl/

Met dit forum, dat overeenkomt met mijn eigen denkwijze, hoop ik veel lotgenoten te bereiken. Alleen zijn er nog weinig leden, dus hopelijk worden de mensen enthousiast en komen een kijkje nemen!

Groetjes van Jos

http://www.forum-fibromyalgie.adviseert.com/
Bovenstaande link gaat naar mijn Homepage met links naar mijn weblog en naar het forum
Laatst bijgewerkt door Joseetje op do mei 31, 2007 6:41 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Afbeelding
Blijf genieten van het leven
Joseetje
Lid

Berichtdoor Eigenwijs » zo maart 11, 2007 12:04 pm

Ik heb dat andere topic verwijderd omdat de link daarin ook in dit bericht staat.
Eigenwijs
Site Admin

Berichtdoor Joseetje » ma maart 12, 2007 1:19 am

Dank je wel, de link had ik eerst in het nieuwe bericht gezet en vervolgens bij deze toegevoegd. Maar een keertje kijkt mij ook meer dan genoeg!

Groetjes van Jos
Afbeelding
Blijf genieten van het leven
Joseetje
Lid

Keer terug naar Links