jusje918 schreef:hai ,
Ik heb sinds mijn 10e jaar agressieve vorm van gewitchtsreuma en heb sinds paar jaar artrose in bep gewrichten. Typen doet pijn. Ik vraag om raad. Ik moet nwe ellebogen wie heeft hier ervaring mee, hoe deze operatie is, bijv zwaar of dat t wel te doen. hart gr jusje918
Hallo Jusje,
Ik heb zelf een kunstgewricht in m'n linker elleboog en de operatie is bij mij echt van een leien dakkie gegaan. Je krijgt genoeg pijnstilling zodat je geen pijn hebt, goede begeleiding van fysiotherapeut en 3 maanden later kun je meer dan ooit te voren (ik heb de operatie gedaan vanwege geen functionaliteit, mijn elleboog stond in één positie stil).
Natuurlijk heb ik in die drie maanden wel zware punten/momenten gehad, maar ik denk dat dat bij elke operatie is en iets waar je gewoon doorheen moet. Maar al met al vond ik het ontzettend meevallen, het is nu inmiddels als 2 jaar geleden. Gelukkig wel hulp gekregn van thuiszorg want met een arm die net geopereerd is en de ander waar ik ook reuma aan heb kon ik niks. En daarnaast ook veel lieve vrienden en familie die elke dag kwamen koken of me gewoon gezelschap hielden

.
Meer vragen? Stel ze gerust en ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden.