www.zonnebankdirect.nl

Interessante links

Moderator: Martijn

www.zonnebankdirect.nl

Berichtdoor Zonnebankdirect » vr nov 23, 2012 6:47 pm

Een mooie, gezonde bruine teint en/of uw spierpijn bestrijden en heerlijk ontspannen? Het kan met de Hapro Innergize. Deze zonnehemel biedt u infraroodwarmte in combinatie met bruining. Dit lichtgewicht apparaat is dankzij het ingenieuze ontwerp in te klappen tot het formaat van een compacte koffer voor eenvoudige en ruimtebesparende opslag.

Bezoek onze website: http://www.zonnebankdirect.nl en ga naar de rubriek Zonnehemels

Exclusief voor de bezoekers van dit forum bieden wij u € 75,- korting op de aanschaf van uw Hapro Innergize zonnehemel met de kortingscode: "REUMAHULP"

Mocht u vragen/opmerkingen hebben dan zullen wij deze graag beantwoorden.
Zonnebankdirect
Nieuw lid

Re: www.zonnebankdirect.nl

Berichtdoor puntje » vr nov 23, 2012 8:19 pm

Is een leuke aanbieding. Echter niet voor mij, ik wil niet te veel onder de zonnebank ivm huidkanker. Tevens door enbrel (medicijnen) is kans groter op kanker en heb ik besloten nooit meer onder de zonnebank te gaan. Tevens is een te bruine huid niet goed als je ouder wordt. En elektriciteit dat het kost en daarop probeer ik zo veel mogelijk te bezuinigen.
puntje
Lid

Reumavorm: Reuma Artritis

Berichtdoor Lavender » vr nov 23, 2012 9:19 pm

:roll: Geweldig "Reumahulp". Je moet er maar op komen.
De meeste mensen met reuma gebruiken medicatie waarbij je niet (teveel) met zonlicht in aanraking mag komen.
Dat zou ú toch moeten weten als zonnebankhandelaar, tenminste als je het belangrijk vindt om goede adviezen te kunnen geven aan potentiële nieuwe klanten.

Nu ja, die zien we hier toch niet meer terug dus ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.
If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude.
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Reumavorm: R.A. & Fibro

Berichtdoor Zonnebankdirect » vr nov 23, 2012 11:14 pm

Met betrekking de Hapro Innergize zonnehemel is het zo dat uw individuele wellness-beleving al begint bij de keuze van het licht. Bij de Hapro Innergize HP 8565 kunt u kiezen of u infrarood én UV-licht gecombineerd wilt gebruiken, of alleen infrarood licht voor weldadige en effectieve warmte kiest.

De Hapro Innergize HP 8550 heeft in tegenstelling tot de Hapro Innergize HP 8565 niet de mogelijkheid om de infraroodlampen afzonderlijk in te schakelen.

Wij hopen met dit antwoord e.e.a. duidelijk te hebben gemaakt.

Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn dan zullen wij deze graag beantwoorden.
Zonnebankdirect
Nieuw lid

Berichtdoor Dani- » za nov 24, 2012 12:21 am

Het is en blijft natuurlijk reclame voor de verkoop van producten.. Dat kunt u niet ontkennen.
Met €75 korting, waarschijnlijk nergens goedkoper, en toch nog €1274,00..

Ik hou van weldadige warmte, alleen het woord al maakt mij blij, effectief ook.. En individuele welness, wil ik ook. Mijn portemonnee werkt helaas niet mee..
Dani-
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Henk » za nov 24, 2012 3:57 am

Moet je hier nu op reageren en zo ja, hoe?
Niet reageren is waarschijnlijk het beste...
Je even uitleven met wat goedgeplaatste opmerkingen... goede tweede.
Maar laat ik het eens anders doen:
Zonnebankdirect biedt de Hapro Innergize HP8565 op haar site aan voor Euro 1.349,--. Bezoekers van dit forum wordt een exclusieve korting aangeboden van Euro 75,--, waarmee de prijs op Euro 1.274,-- komt.
Geweldig... ware het niet, dat de HP8565 door heel wat leveranciers wordt aangeboden voor net even boven Euro 1.100,-- en daar kan waarschijnlijk na enig onderhandelen nog wel wat vanaf.

Natuurlijk, het zijn moeilijke tijden voor de branche, maar dit is niet de plaats om een dergelijke aanbieding te doen en de aanbieding op zich is ook... beneden de maat. Of dacht u wellicht dat reuma ook de hersens aantastte?

Met vriendelijke groet,
Henk.
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor adeb » di nov 27, 2012 2:36 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
adeb
Lid

Reumavorm: artritus

Berichtdoor krijger » di nov 27, 2012 2:46 pm

de kortingscode: "REUMAHULP"