Www.reumadoehetzelf.nl

Interessante links

Moderator: Martijn

www.reumadoehetzelf.nl

Berichtdoor Eigenwijs » za okt 06, 2007 12:22 pm

http://www.reumadoehetzelf.nl

Welkom op Reuma, doe het zelf!

De website voor reumapatiënten die niet betutteld willen worden en graag de regie over hun eigen leven willen hebben en houden.

Zelf je zaken regelen, goed geïnformeerd en onafhankelijk.
Reuma, doe het zelf! wil een gids zijn voor mensen met reumatische aandoeningen waarop veel zaken te vinden zijn, die je zelf goed kunt regelen.
Daarnaast is het de bedoeling dat lotgenoten onderling ervaringen met elkaar delen en tips uitwisselen; wat de één niet weet, daar heeft de ander zelf een oplossing voor bedacht. Wij hopen samen met de bezoekers van deze website een informatieve site te maken, waar veel reumapatiënten hun voordeel mee kunnen doen.

Wie zijn wij :

Wij zijn dus Susan en Jan zelf ook twee reumapatiënten die bij het zoeken naar juiste informatie over bepaalde onderwerpen met betrekking tot Reuma niet altijd de info konden vinden die we zochten. Susan doet op deze site meestal het inhoudelijke werk zoals het uitzoeken van de teksten en het uitzoeken van belastingdingen. Terwijl Jan zich bezighoudt met het technische gedeelte van de site zoals het Joomla! gedeelte etc.

Afbeelding
Eigenwijs
Site Admin

Berichtdoor MiSsy_LiCiouSs » za okt 06, 2007 1:26 pm

Lijkt me een hele interessante site :D
Heb me direct aangemeld.
Ga zo snel als ik tijd heb lekker rond snuffelen!
MiSsy_LiCiouSs
Lid

Berichtdoor jannie » za okt 06, 2007 7:19 pm

Ik heb ook geprobeerd m'n eigen in te loggen op die site. Maar geef steeds aan dat wachtwoord en dergelijke niet goed zijn. Terwijl ik over het zelfde emailadres gebruikt en ook het zelfde wachtwoord. Ik begrijp er niks van. :(
Afbeelding
jannie
Lid

Reumavorm: poly artrose

Berichtdoor Rita » za okt 06, 2007 8:33 pm

Even rondgekeken op de site.Lijkt me interressant veel onderwerpen.Kon zonder problemen inloggen. :D
Rita
Lid

Reumavorm: ap

Berichtdoor jannie » za okt 06, 2007 10:28 pm

Hoy het is me gelukt. Met het inloggen op die site. Lijkt me een leuke site.

Gr. Jannie.
Afbeelding
jannie
Lid

Reumavorm: poly artrose

Berichtdoor schoppen13 » zo okt 07, 2007 2:29 am

Dank je eigenwijs voor het plaatsen van dit bericht!
Wij zijn natuurlijk geen concurenten maar kunnen elkaar op veel gebieden aanvullen.

Ik hoop dat mensen die hier al veel plezier hebben op een andere manier weer iets kunnen halen uit onze site.

Groetjes,

Susan
http://www.reumadoehetzelf.nl
schoppen13
Lid

Keer terug naar Links