Reumawalk

Interessante links

Moderator: Martijn

Reumawalk

Berichtdoor Lalage » zo sep 03, 2017 8:10 pm

Beetje laat om het hier aan te kondigen, maar je kunt je nog opgeven voor de Reumawalk! Dat is een wandeling, of eigenlijk drie wandelingen... in drie lussen van 5 km. Je kunt dus stoppen als het niet verder gaat. De opbrengst gaat naar het Reumafonds. Ik ben er dit jaar voor het eerst bij.

http://reumawalk.nl/
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Re: Reumawalk

Berichtdoor Arkan » wo sep 06, 2017 2:12 pm

Lijkt me heel erg leuk om mee te doen.

Alleen een beetje te ver weg voor mij. Als ik zo ver moet rijden kan ik niet meer uit de auto, en na die wandeling zou ik de terugreis niet halen.
jammer.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor Lalage » zo sep 10, 2017 5:17 pm

Jammer Arkan... misschien komt het ooit ergens bij jou in de buurt? Er waren ook mensen die van ver kwamen en er een weekendje weg van maakten, dus die hadden in de buurt overnacht.
Het was een goede ervaring, met zeer deskundige organisatie. De route was ontzettend mooi door het bos en over de heide. Er was regen maar ook zon! En het geeft ook een saamhorig gevoel om als reumapatiënten samen te wandelen, ieder op z'n eigen tempo.
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Berichtdoor Arkan » ma sep 11, 2017 1:47 pm

Lalage schreef:Jammer Arkan... misschien komt het ooit ergens bij jou in de buurt? Er waren ook mensen die van ver kwamen en er een weekendje weg van maakten, dus die hadden in de buurt overnacht.
Het was een goede ervaring, met zeer deskundige organisatie. De route was ontzettend mooi door het bos en over de heide. Er was regen maar ook zon! En het geeft ook een saamhorig gevoel om als reumapatiënten samen te wandelen, ieder op z'n eigen tempo.

Ja, maar met 2 honden vind je niet zomaar een slaapplek ergens. En thuis zitten de vogels nog die verzorgd moeten worden. Dus is niet zo evident voor mij.
Desalniettemin hou ik nog steeds veel van wandelen, ook al ben ik dan achteraf alleen nog maar goed om in de zetel of in bed te gaan liggen. Ze pakken het me dan toch niet meer af. :P
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Keer terug naar Links