Handschoenen

Interessante links

Moderator: Martijn

Handschoenen

Berichtdoor HvH » wo sep 28, 2016 10:00 am

Feedback gevraagd! Omdat het straks weer wat kouder zal gaan worden (lang leve de zomer) ben ik op zoek naar handschoenen. Op de website van www.mijncomfortwinkel.nl heb ik passende handschoenen gezien. Die met antislip lijken me wel wat voor in de auto. Wie heeft ervaring met deze handschoenen en website? Met vriendelijke groet,
HvH
Nieuw lid

Reumavorm: Artritis

Re: Handschoenen

Berichtdoor Wrenchman » wo sep 28, 2016 12:43 pm

Kijk ook eens hier voor handschoenen.
Daar hebben ze ook antislip gevoerde handschoenen waar je je geen buil aan valt qua prijs. Zelf heb ik de dunne 'smartphone-handschoenen'. Niet echt geschikt voor in de auto omdat ze aardig glad zijn. Maar wel dun genoeg om als tussenoplossing te gebruiken als het nog niet koud genoeg voor de dikke handschoenen is. En geschikt om onder je normale handschoenen te dragen.
Mijn winterhandschoenen heb ik bij de V&D vandaan, dus daar heb je niets meer aan. ;) Maar dat zijn een soort wollen handschoenen met voering en suède aan de binnen- en buitenkant. Zeer geschikt voor in de auto.

Zelf heb ik ook thermische onderkleding aangeschaft vorig jaar. (ik mag nogal graag buiten zijn) En dat is echt super! Bij mij zorgt een warm lijf ook voor warmere handen. Al zijn ze bij mij in de winter soms niet warm te krijgen.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Edit: Die dunne touchscreen-handschoenen zijn nogal populair, dus waarschijnlijk binnenkort weer overal te koop.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor HvH » za okt 08, 2016 10:28 am

Dank U hartelijk voor uw feedback Wrenchman. De site die U adviseert past wel bij uw avatar :-)
Ik heb de handschoenen bij Mijncomfortwinkel gekocht, evenals een kaasschaaf met afwijkende hoek welke in de praktijk erg handig blijkt. Deze handschoenen zijn ook dun en geven ook wat support omdat ze wat krap zijn. Verder bevallen deze prima. Tip: wel goed de maat van je hand meten (ik heb de mijne moeten ruilen).
HvH
Nieuw lid

Reumavorm: Artritis

Berichtdoor Wrenchman » za okt 08, 2016 11:26 am

Graag gedaan.
Ik ben erg benieuwd hoe die handschoenen zich houden na een poos gebruik en een aantal keer wassen. Heeft u dan 2 paar gekocht zodat er ook altijd 1 paar de was in kan?
Kaas eten wij thuis niet zo heel veel. Meestal kopen wij pakjes met plakken. 8)
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Keer terug naar Links