Artrose nek en geheugen

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Artrose nek en geheugen

Berichtdoor GeertjeAdriana » wo jan 18, 2017 8:21 am

Misschien een beetje vreemde vraag. Ik heb een erge versleten nek en heb vorig jaar pijnbestrijding gehad.
Zou je door de versleten nek minder goed kunnen onthouden en ik maak ook heel veel fouten op het werk die ik voorheen niet maakte.
Ook moet ik na het bv mailen of brief typen elke keer allerlei taalfouten eruit halen die ik eerst niet maakte.

Ik werk weer sinds 2 maanden en helaas werkt mijn teamleider niet erg mee.
Ik mag niet thuis werken en dat was wel handig als ik tenminste 1 dag thuis zou werken.
Dat zou me dan minder belasten.
Ik ben ook bang dat ik het niet ga volhouden.
GeertjeAdriana
Lid

Reumavorm: artrose

Re: Artrose nek en geheugen

Berichtdoor Arkan » wo jan 18, 2017 8:28 am

Rechtstreeks verband met nekartrose en vergeetachtigheid is er denk ik niet, of het zou kunnen komen door bepaalde medicatie.

Wat ik wel vaak heb, is, dat door de nekartrose, ik ook hoofdpijn krijg, en dat maakt dat ik een stuk minder geconcentreerd ben en dus ook sneller fouten ga maken.
Als je jezelf niet lekker voelt en pijn hebt, dan zorgt dat automatisch voor bijkomende klachten, dus het kan best resulteren in een vermindert concentratievermogen.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Re: Artrose nek en geheugen

Berichtdoor Sterrenwacht » di feb 28, 2017 9:49 pm

Hier hetzelfde , ikzelf probeer als ik een goede dag heb geen medicatie te nemen . Teveel bijwerkingen waaronder geheugenverlies , niet op woorden kunnen komen en als extraatje buikpijn . Het is rotzooi ! Helaas zijn er dagen of zelfs weken dat ik het moet nemen omdat de pijn niet te harden is . Sterkte !
Sterrenwacht
Nieuw lid

Reumavorm: Artrose

Keer terug naar Artrose