Dag dames,
Mijn suikertest was gelukkig perfect in orde. Oef wat een opluchting.
Gisteren zijn we op 30weken controle geweest, kleine pruts 1kg400. Ze ligt nog steeds onderste boven en ze is super actief. Ik word er zelfs een beetje misselijk van. Haar neusje en mondje tegen de placenta gedrukt. Het ziet er zo een schattig meisje uit. Ik popel om haar te leren kennen. Nog 69 dagen te gaan.
Ondanks de goede suikertest heb ik mezelf toch een beetje opgelegd gezond te eten, ik ben al 10,6kg bij en moet nog wel eventjes gaan
Ben ondertussen ook bij mijn reumatoloog geweest. Ze heeft me er snel tussen genomen en nam echt veel tijd om al mijn vragen te beantwoorden.
Ondanks super veel pijn zit ik nu weer op 8mg prednison per dag + 3 Dafalgans. Bij meer begon ze over pre eclampsie te praten en ja dan kreeg ik het weer hé.
Ze vond het niet meer opportuun om sulfa te starten omdat het een 6tal weken zou duren vooraleer het werkt dus zou er maar een maand iets aan hebben en blijkbaar zijn ze zei dat er veel bijwerkingen aan verbonden waren zoals maagdarmklachten en ik geef al elke dag over. We zijn nu zo dicht bij dat ik nog wel even kan doorbijten. Ik slaap tegenwoordig ook heel veel dus de dagen vliegen voorbij.
Ik heb al een heel medicatieschema gekregen voor na de bevalling en we gaan er stevig tegen aan zodat ik goed zal kunnen genieten van ons kleintje. En dat is wat ik vooral wou horen. Ik zal dus wel geen borstvoeding kunnen geven, maar daar lig ik niet van wakker. Het zal gewoon fijn zijn om mijn eigen haar weer eens te kunnen wassen en trots met onze dochter over straat te gaan
Ik wens jullie allemaal veel pijnvrije dagen en Moontje laat je weten hoe de 12weken echo verlopen is? Ik zou me toch al aan het kindje beginnen hechten hoor. Het zal vast goed zijn en als het hartje al klopte kan je alleen maar van het beste uitgaan
Groetjes!!