Zwanger

In dit forum kan worden gepraat over reuma hebben en zwanger willen worden of zijn.

Moderator: Martijn

Re: zwanger??

Berichtdoor Priscilla© » di nov 23, 2010 3:40 pm

inderdaad, niet iedereen heeft in de gaten hoeveel impact het kan hebben, maar gelukkig beseffen een heleboel mensen dat wel.
dank jullie wel voor de lieve reacties.
Het doet ons goed.
Priscilla©
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor Blaine » di dec 14, 2010 11:24 am

Hoe is het nu met je? en hoe was de reading?
Ik hoop dagelijks met je mee dat er hier positief nieuws van je verschijnt, tot nu toe nog niet
maar ik blijf toch telkens even spieken en een deze dagen hoop ik van wel.

knuff voor jullie
Afbeelding
Blaine
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Blaine » wo jan 19, 2011 3:05 pm

Wilde gewoon nog even laten weten dat er aan jullie gedacht wordt
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor Priscilla© » di feb 15, 2011 12:28 am

dat is lief van je... ;) en daar ben ik blij om, sorry dat ik zo laat reageer.
ik houd het wel wat kort, ben helemaal op, ik slaap slecht, heb de laatste tijd weer in een emo molen gezeten.
maar in het kort... we zijn dus bij de paragnost geweest.
hij zei dat ik eens moest stoppen met eten van varkensvlees (at ik al amper) dat was beter voor mijn gezondheid... en moest stoppen met melk drinken, dat zou bevordelijk kunnen werken ivm onze zwangerschaps wens.
hij zag eind volgend jaar (dus inmiddels dit jaar) een kindje.
nou, dat kan ie wel eens goed hebben....... want ik ben namelijk inmiddels weer zwanger en ben eind september uitgerekend!
woensdag ben ik 9 weken zwanger, heb met 7 weken al een echo gehad, ivm mijn miskraam. op de echo zag alles er erg goed uit.
ik maak me wel erge zorgen over het leven van dit kindje, ivm de dood van de vorige.
gelukkig is het bijna woensdag, dan krijg ik een nieuwe echo!
intussen hebben we 27 januari mijn lieve lieve hondje in moeten laten slapen :(
ze is alles voor me, was echt mijn kindje!
ik heb haar precies 15 jaar en 1 maand gehad. op de 29ste heb ik haar opgehaald uit het nestje en op de 29 ste heb ik haar wederom opgehaald maar nu na haar crematie :( :( :(
ik ben er nog steeds kapot van.
dus door haar overlijden en omdat de miskraam nog zo kort geleden is (21 okt. 2010) en ik die ook nog niet goed verwerkt had, heb ik moeite om van deze zwangerschap te genieten. ik heb nog zoveel verdriet te verwerken van beide.
ik doe mijn best, en ik ben ook reuze blij dat ik weer zwanger ben, maar wilde dat ik me wat gelukkiger zou voelen. elke dag heb ik nog verdriet om mijn lieve meisje, onze lieve Kenny.
dat zal best slijten, maar nu is het gewoon nog zwaar.
qua zwangerschap voel ik me goed.
Nog even een fotootje van Kenny.
Afbeelding

Afbeelding
Priscilla©
Lid

Berichtdoor dillie » di feb 15, 2011 7:53 am

Wat erg van je hondje :esad: ze ziet er uit als een lief hondje. Sterkte en ik hoop dat met je zwangerschap alles goed gaat en dat je je snel wat beter zult voelen... Groetjes, Dillie.
dillie
Lid

Reumavorm: R.A. en artrose

Berichtdoor Blaine » di feb 15, 2011 12:54 pm

Als eerste gecondoleerd met het verlies van je hondje, wat een schatje. Het is zo moeilijk als ze er ineens
niet meer zijn, ze zijn zo'n belangrijk deel van je leven geweest en dat is erg om te moeten missen.

Dan natuurlijk ook erg belangrijk, gefeliciteerd met je zwangerschap! het klinkt wel raar in 1 bericht maar vind het beide
toch belangrijk om bij stil te staan. Wat super dat alle sgoed is en woensdag weer een echo. Je weet toch dat als je eenmaal een goede echo
hebt gehad de kans dat er nog wat mis gaat erg klein wordt, dus de kansen zijn in je voordeel.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is volop te genieten daarvoor is het verlies van jullie andere kindje
nog te kort geleden, maar vergeet niet om toch te proberen te genieten van dit wondertje. Het is gewoon zo bijzonder dat er
een kindje in je groeit.
Ik geloof persoonlijk dat we allemaal een leven na onze dood hebben en weet zeker dat jullie sterretje over haar brusje waakt.
Ik vind het erg fijn nieuws voor jullie en hoop dat je binnenkort echt kunt genieten van je zwangerschap. Voel je niet te chuldig
dat je nu nog druk bent met het verwerken van andere dingen, het genieten komt vast nog.
Erg fijn dat je je verder goed voelt hopelijk blijft dat zo, succes woensdag met je echo!

knuffel Ingrid
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor Priscilla© » do feb 17, 2011 12:46 am

thnx voor jullie reacties.
vanavond zijn we voor het eerst naar de verloskundige geweest ( eerder bij de gyn.)
en daar hebben we een héél fijn gesprek gehad maar vooral, héle mooie beelden van onze dreumes gezien!
en we hebben het hartje horen kloppen, wat klinkt dat geweldig, maar zó onwerkelijk!
we hebben al een pretecho gekregen, dus nu hebben we onze baby ook op bewegend beeld op een dvd-tje!
helemaal super! alles zag er goed uit zei de vk. wat is dat toch fijn om te horen.
we hebben ook de armpjes, beentjes en superkleine handjes gezien, de baby bewoog heel voorzichtig een beetje.
mooi hoor!
Priscilla©
Lid

Berichtdoor manja » do feb 17, 2011 1:30 am

Fijn om te lezen dat je zwanger bent en dat het er goed uitziet.
Sterkte met het verwerken met het verlies van je hond.
Afbeelding
manja
Lid

Reumavorm: ra

Berichtdoor o-lief-antje » do feb 17, 2011 1:49 pm

Hoi Priscilla,

Wat fijn dat deze keer alles er goed uit ziet, dus: Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je de spanning nu wat van je af kan laten glijden en kan gaan genieten van deze speciale tijd, ondanks het verlies van je hondje.

Liefs, Petra.
o-lief-antje
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor Blaine » do feb 17, 2011 9:21 pm

Wat fijn dat alles goed was bij de vk, helemaal super en nu lekker genieten meid!!
Het blijft gewoon elke echo en elke keer hartje checken bijzonde rom te horen en straks ook om te voelen.
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor Noekie » do feb 17, 2011 9:30 pm

Wat een goed nieuws! Wel verdrietig van je hond, het lijkt wel alsof die dingen steeds samenvallen. Er "gaat" iemand en er "komt" iemand".
Gelukkig was de laatste echo goed. En ook al heb je de bevestiging dat alles goed is toch maak je je altijd wel zorgen zeker ook vanwege jullie vorige zwangerschap. Hopelijk kun je er toch van genieten en kan je het verlies van je hond ook een plekje geven.
Heel veel succes de komende tijd!
Noekie
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor chelleke » di feb 22, 2011 10:15 pm

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Heel veel sterkte met het verlies van je hondje :(
Liefs Angèl
Vanaf febr 1999 diagnose RA
chelleke
Lid

Berichtdoor Blaine » zo maart 13, 2011 1:25 pm

hoe gaat het nu met je?
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor Priscilla© » di maart 22, 2011 1:38 pm

het gaat goed met de zwangerschap.
behalve de vermoeidheid en pijnlijk borsten (zeg maar ballonnen :lol: ) heb ik nergens last van.
onze dreumes lijkt het goed te doen, ligt graag met zijn/haar voetjes over elkaar, dat hebben we nu bij meerdere echo's gezien.
dreumes trekt ook graag aan de navelstreng, haha! wacht maar... tot je naar buiten komt... :lol: (nee hoor, ik voel daar niks van)
ik wil jullie voorstellen aan Dreumes... de 2de echo is het beentje ingezoomd. Lange benen, net als papa en mama.

lekker met de beentjes over elkaar.
Afbeelding

lange benen
Afbeelding
Priscilla©
Lid

Berichtdoor chelleke » di maart 22, 2011 2:38 pm

Mooi :D
Liefs Angèl
Vanaf febr 1999 diagnose RA