Noekie is zwanger!

In dit forum kan worden gepraat over reuma hebben en zwanger willen worden of zijn.

Moderator: Martijn

Re: Noekie is zwanger!

Berichtdoor Noekie » di maart 29, 2011 12:57 pm

Nou veel succes ermee! Je kunt het ook zo bekijken, alle pijn die je nu hebt aan je voetenis veel erger dan het prikje dat er in gaat.
En ik kan het weten :mrgreen: .

Verder hier ook goed nieuws. De baby is gedraaid!!!! Ik was gisterenavond nog in het ziekenhuis omdat ik al een tijdje niets meer gevoeld had. Dus ik mocht komen voor een CTG en gelukkig was alles goed. Toen heeft er nog een verloskundige en een stagiare aan mijn buik gevoeld want dit was een mooie kans om een stuit te leren voelen. En ja hoor het was nog een stuit, had ook niets anders verwacht. Vanochtend bij de g'loog kreeg ik een echo en surprise!!! de baby was gedraaid. Daar had ik echt niet meer op gerekend. Wie weet komt alles dan toch nog goed!!
Noekie
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor o-lief-antje » do maart 31, 2011 12:15 pm

Dat is fijn zeg. Nu hopen dat de kleine zich niet eigenwijs terug draait! Hoe lang moet je nu nog?
o-lief-antje
Lid

Berichtdoor Noekie » do maart 31, 2011 1:29 pm

Ik ben nu ruim 35 weken dus ws niet zo lang meer. Ik voel wel hele andere dingen dan toen het een stuit was, best wennen. Hij is ook al aan het indalen dus met een beetje geluk word er hier niet meer gedraaid maar je weet het maar nooit :mrgreen: .
Noekie
Lid

Berichtdoor Blaine » do maart 31, 2011 2:22 pm

noekei spannend hoor nu ruim 35 weken, er staat me toch duidelijk iets van bij dat Chiel ook wat te vroeg was, dus
zal het nu ook wel niet lang meer duren.
Super dat de kleine toch nog gedraaid is,hopelijk blijft hij/zij nog even binnen en heb je een voorspoedige bevalling.
Afbeelding
Blaine
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Noekie » do maart 31, 2011 2:33 pm

Ja Chiel is met 36 weken en 5 dagen geboren dat wil ik iig halen :lol: . De baby is nu al zwaarder namelijk tussen de 2600 en 2800 gram tegen de 2440 gram van Chiel ziet dat er toch iets positiever uit. Ik hoop dan ook dat we na de bevalling snel naar huis mogen zodat ik ook een "normale" kraamtijd kan hebben. Dat was de vorige keer wel anders en dat vind ik wel erg jammer en nu wil ik het liever niet meer zo. Helaas heb je daar niets over te zeggen.
Noekie
Lid

Berichtdoor Blaine » do maart 31, 2011 8:55 pm

een normale kraamtijd ooh dat zou mooi zijn, ik droom even met je mee :wink: .
Valt me nog mee hoeveel hij te vroeg was voor mijn gevoel was het eerder :oops: .
Gewicht klinkt inderdaad goed, we houden het hier wel in de gaten voor nieuws.
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor Noekie » do maart 31, 2011 9:22 pm

Ja het viel ook wel mee. Alleen was hij erg klein en had opstartproblemen. Waarschijnlijk door de prednison. Maar deze baby staat er nu al veel beter voor, maar blijf toch maar ff zitten. Grappig want Quinten was veel vroeger toch? En toch zwaarder en groter. Ach ja, je kunt er niets van zeggen het komt zoals het komt...
Noekie
Lid

Berichtdoor ekocan50 » vr apr 01, 2011 5:03 am

Hoo dus als je reuma heb kan je dan niet zwanger raken kom joo, jullie makken me bang yoo ben 26jaar moet nog trouwe en k heb reuma wel graag een kind als god dat welt.. En k heb reuma 85% zekker en nu als k hoor dan mag k geen kindje krijgen... :'( en mijn ouder's hebben geen reuma alleen me oma (moeders,moeder) dus wat k wel zeggen als god welt krijg je reuma en of kanker maar dat kan een mens niet kiezen!!! Je kan je voorzorgen nemen maar dat zeg nix joooo....
ekocan50
Nieuw lid

Reumavorm: nog onbekend

Berichtdoor Noekie » vr apr 01, 2011 12:53 pm

ekocan50 schreef:Hoo dus als je reuma heb kan je dan niet zwanger raken kom joo, jullie makken me bang yoo ben 26jaar moet nog trouwe en k heb reuma wel graag een kind als god dat welt.. En k heb reuma 85% zekker en nu als k hoor dan mag k geen kindje krijgen... :'( en mijn ouder's hebben geen reuma alleen me oma (moeders,moeder) dus wat k wel zeggen als god welt krijg je reuma en of kanker maar dat kan een mens niet kiezen!!! Je kan je voorzorgen nemen maar dat zeg nix joooo....

????Leg even uit wat je met je verhaal bedoelt. Het komt nu over alsof wij beweren dat je niet zwanger mag worden. Beetje raar gezien ik nu een tweede kindje verwacht......
Noekie
Lid

Berichtdoor Noekie » vr apr 08, 2011 3:24 pm

En de dagen kruipen om. Voor wat het bevallen betreft dan want als ik denk aan wat er nog allemaal "moet" ......dan gaat de tijd te snel.
De meeste dingen zijn geregeld. Dit weekend nog traphekjes plaatsen en dan zijn de belangrijke dingen wel gedaan. Tegenvaller was dat de firma waar ik geboortekaartjes wilde bestellen er mee stopt. Ik zat al weken te wachten op proefkaartjes en na diverse mailtjes toch maar even gebeld. En toen kreeg ik dat fijne nieuws, dat hadden ze best even op de site kunnen vermelden of het fatsoen kunnen tonen door op mijn mail te antwoorden. Dus nu heb ik gisteren heel snel andere (lees betaalbare) kaartjes moeten uitzoeken. Best moeilijk want als je een budget hebt en ook nog een aparte smaak dan heb je weinig keus. Belachelijk wat sommige aanbieders voor een digitaal geprint geboortekaartje durven te vragen! Maar het is gelukt! Volgende week krijg ik de proefdruk. Ook niet onbelangrijk de naam is ook bepaald, dat geeft ook wel rust.
Voor de rest ben ik het zat, het mag van mij nu gebeuren. Alles zit in de weg, ik heb voortdurend maagzuur en kan moeilijk lopen vanwege peesontstekingen in mijn voeten. De baby staat er goed voor en officieel mag het nu ook dus hopelijk duurt het niet lang meer...
Dus wie weet is de volgende update met een roze of blauw tintje :roll:
Noekie
Lid

Berichtdoor Tracey » vr apr 08, 2011 4:19 pm

Spannend allemaal bij jou. Hopelijk duurt het niet meer al te lang voordat jij je kleine meid/jongen in je armen hebt. Volgens mij zijn veel aanstaande moeders bang dat ze niet op tijd klaar zijn met alles. Daarnaast hebben wij er natuurlijk ook nog bij dat we niet weten hoe de reuma zich houdt de laatste maanden. Maar bij jou is het zo goed als klaar, het komt dus allemaal wel goed. Succes alvast met de bevalling :ebiggrin:

Groetjes Tracey
Tracey
Lid

Berichtdoor Blaine » vr apr 08, 2011 6:26 pm

ik wacht vol spanning op nieuws :wink: .
Wat fijn dat het nu ook mag, dus de 37 weken bereikt dat klinkt als lekker thuis in je kraamtijd.
Geniet er maar volop van en we horen wel wanneer het broertje :lol: van Chiel er is.
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor Noekie » zo apr 17, 2011 7:31 pm

Nou hier is dé update, foto's en uitgebreid verslag volgen nog. Afgelopen woensdag 13 april om 18.45 is Jikke, het nieuwe zusje van Chiel geboren. Ze weegt 3055 gram en is 48 cm. Supergezond en een apgar van 9/10/10! Helaas is het weer een keizersnee geworden maar dat ik nu lekker thuis een geweldige kraamtijd heb maakt alles goed. Ik ben vrijdag naar huis gekomen, heel snel maar ik had het wel gezien in het ziekenhuis en miste Chiel en man. En nu zijn we dus lekker thuis aan het tutten tussen een zee van roze kleertjes en hello kitty! Ik zal snel meer vertellen en foto's plaatsen.
Noekie
Lid

Re: Noekie WAS zwanger!

Berichtdoor Henk » ma apr 18, 2011 2:04 am

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jikke !
Veel plezier bij het 'tutten'.
Met vriendelijke groet,
Henk.
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor froukje » ma apr 18, 2011 6:53 am

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
Geniet er nu maar lekker van.
Groetjes Froukje
froukje
Lid

VorigeVolgende

Keer terug naar Zwangerschap en reuma