Serum oogdruppels

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Serum oogdruppels

Berichtdoor scooterlady » za jun 23, 2018 12:19 pm

Door mijn reuma heb ik droge ogen..heb al een verhaal op gezet over droge ogen.Ik sta nu onder een oogarts in Zwolle..en sinds woensdag 20 juni gebruik ik nu serum oogdruppels. .Dit is gemaakt van mijn eigen bloed..Dit moet mijn droge ogen helpen...Dus hoop dat het helpt.ze doen dit vaak voor extreme droge ogen vanuit je reuma..zijn er nog meer mensen die dit gebruiken?...zou het graag weten..groetjes Corrie
scooterlady
Lid

Reumavorm: reuma artritis

Re: Serum oogdruppels

Berichtdoor Hermione » za jun 23, 2018 12:46 pm

Nog nóóit van gehoord. Ik heb het gegoogled, en las er wat informatie over. Ik ben erg benieuwd of het je beter gaat helpen dan de oogdruppels/ zalf die je eerder had.

groetjes,
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Berichtdoor scooterlady » za jun 23, 2018 12:56 pm

Ik had er ook nog nooit van gehoord maar is al van 2016 bekend..als gaat helpen laat ik je het weten..Dankje voor je berichtje groetjes
scooterlady
Lid

Berichtdoor vrolijkmeisje » za jun 23, 2018 3:25 pm

Ik was deze week bij de oogarts en noemde daar dat ik last heb van droge ogen. Hij trof geen beschadiging aan als gevolg daarvan. Hij heeft me oogdruppels meegegeven die ik maar eens moest proberen.
En ook ik had nog nooit gehoord van oogdruppels gemaakt van bloed van jezelf. Hopelijk werkt het!
vrolijkmeisje
Lid

Reumavorm: Reumatoide Artritis

Berichtdoor scooterlady » za jun 23, 2018 3:37 pm

Hallo vrolijkmeisje..ik heb al tig oogdruppels gehad en niets hielp..dus is mijn oogarts hiermee begonnen..hoop ook echt dat gaat helpen..heb door mijn droge ogen een infectie opgelopen en daardoor een litteken..zie aan de rechteroog wazig..en ik las op Google dat het ook goed voor litteken is en beschadiging van hoornvlies..Dankje voor je berichtje...
scooterlady
Lid

Keer terug naar Reumatoide artritis