voor het eerst sinds jaaaaren ♡♡

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

voor het eerst sinds jaaaaren ♡♡

Berichtdoor afina » zo mei 18, 2014 7:48 am

Voor het eerst sinds jaren ben ik gistermiddag met mijn man een rondje aan het fietsen geweest :D en het was heerlijk!!

Ik wil niet zeggen dat de FM helemaal weg is, maar ik voel echt verbetering :D
Nu heb ik wel spierpijn...maar dit is gewone spierpijn en dat voelt heel anders dan de FM spierpijn...dit is gezonde spierpijn van het - voor mij :roll: - ongewone bewegen.

I am very happy!!
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Reumavorm: reuma psoriatica en

Re: voor het eerst sinds jaaaaren ♡♡

Berichtdoor Lalage » zo mei 18, 2014 8:20 am

Wat heerlijk!!
Weet je ook hoe het komt dat het nu ineens beter gaat? Of is het gewoon dikke mazzel?
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Berichtdoor afina » zo mei 18, 2014 10:11 am

Ik denk toch dat het te maken heeft met het voedingssupplement wat ik nu gebruik :D

Wat ik gebruik is van organo gold...maar dit is behoorlijk prijzig.

Voor degenen die dit wel willen proberen...kijk eens op google en zoek op "ganoderma" of "reishi" Er zijn nl ook bedrijven die dit ook proberen te maken ( organo gold heeft er patent op ) Ik weet niet of het net zo goed helpt, maar...het is wel goedkoper en misschien helpt het ook :D Ik kan hier geen oordeel over geven omdat ik dat nooit geprobeerd heb. Je kunt ook op de site van organo gold kijken...maar het ziet er echt Amerikaans uit :roll:

Het is in ieder geval de moeite van het proberen waard!!
There are things we don't want to happen, but have to accept...things we don't want to know, but have to learn...and people we can't live without, but have to let go...
afina
Lid

Berichtdoor DaisyD » zo mei 18, 2014 12:26 pm

Geweldig voor je; gefeliciteerd! Gewoon lekker genieten, en hopelijk blijft het nog heel lang zo goed met je gaan! :ebiggrin:
DaisyD
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor afina » zo mei 18, 2014 2:11 pm

Dank jullie Lalage en DaisyD :D
afina
Lid

Keer terug naar Fibromyalgie