Duloxetine

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Duloxetine

Berichtdoor Pietertje » wo aug 30, 2017 7:42 pm

Hallo allemaal,

Deze tip wil ik jullie niet onthouden. Door een verhuizing kreeg ik een andere huisarts. Na weer een vreselijke aanval van fibromyalgie ben ik naar hem toe gegaan. Ik had eigenlijk geen hoop meer, altijd kreeg ik nul op request, ik ervoer onbegrip, wrevel, en wat al niet. Mijn halve leven is verpest door de pijn en ongemakken van deze ziekte. Op mijn 40 e ben ik zelfs afgekeurd.

Tot mijn blijde verrassing kwam deze huisarts met de mogelijkheid om een anti- depressivum te gebruiken tegen de zenuwpijnen van fibromyalgie. En het werkt!!!!

De eerste week was geen feest door de bijwerkingen maar ik ben nu 2 maanden aan de duloxetine en ik ben herboren.
Na bv een flinke wandeling heb ik nog wat vage pijn maar dit is niets , helemaal niets, in vergelijking tot eerder. Zodra het weer omsloeg had ik ook altijd last van pijn en ook dat is niet meer aan de orde. Iedereen die net als ik chronische pijn ervaart zal begrijpen welke last er van me af gevallen is.

Beste mensen, doe je voordeel met dit verhaal. Ik ben speciaal om dit te melden lid geworden van dit forum.
Pietertje
Nieuw lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Keer terug naar Fibromyalgie