Mopperen

Hier kunt u lekker kletsen met de anderen!

Moderator: Martijn

Re: Mopperen

Berichtdoor Dani- » wo nov 21, 2012 1:02 am

Wat je zoal tegenkomt..

Op de je elektrische fiets boodschappen doen.. Teruggekomen bij de fiets is ie klemgezet door medefietsers.. met veel geheister weet ik mijn fiets te bevrijden.. maar de fiets valt.. Meneer kunt u mij helpen met mijn fiets, ik heb nl reuma...

Pracht make up doosje gekocht, zit een half uur te knoeien met het plakbandje wat eromheen moet, mocht iemand het open maken.. NIEMAND KRIJGT HET OPEN!!! Mijn man met mes weet het dekseltje uiteindelijk in stukken los te krijgen..

Vitamine bruistabletten, ook gekocht, kinderveilige sluiting, reuma-onmogelijk-open-krijg sluiting. Met mes weet ik de karteltjes door te snijden waarna de tabletten op de vloer vallen..

Tomatenblokjes voor in de chiliconcarne, zo'n scheurstrip aan de bovenkant van het pak, waar je behoorlijk wat kracht voor moet zetten. Ik weet het, schaar pakken, maar dan moet ik weer lopen. Met mes wil het ook, waarna de tomaten uit het pakje in mijn haar zitten.

Een nieuwe fles cola, verstandig genoeg loop ik naar mijn man, die hem openmaakt waarbij de cola op zijn T-shirt bruist. Ik heb blijkbaar teveel geschud.

Vandaag heb ik besloten dat de hele wereld reuma onvriendelijk is. Op de meneer na die me hielp met de fiets bij de supermarkt..

In plaats van te mopperen heb ik gelachen. Ik ben een eigenwijze kluns.
Dani-
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor puntje » wo nov 21, 2012 1:44 am

Tja, kan er over meepraten. Soms is het kippenkracht wat we hebben. Ik vloek ook dan alles bij elkaar. Ik heb wel eens bij de buren gestaan kan je mij helpen. Of elke keer iemand vragen om een gaatje te boren, vroeger zou ik het zelf geprobeerd hebben. Maar als ik het nu zou doen, is het bijna 100% zeker dat ik de boor uit mijn handen laat vallen door de artrose in mijn polsen.

Weet je wat ik wens. Ook al is het maar 1 week, 1 week weer alles doen, voordat ik reuma kreeg. Lekker vlug alles doen etc. Tja, dat is een droom, die denk ik nooit uitkomt. Gewoon lekker dingen doen, zonder erbij na te denken, hoe alles loopt.

En het is bij mij ook veel slechter geweest, ik kan nu al weer meer als 2 jaar geleden, maar alles nog met beleid.
puntje
Lid

Reumavorm: Reuma Artritis

Berichtdoor AnnemiekV » wo nov 21, 2012 9:13 am

Heerlijk, die fristipakken en chocomelpakken.....vanochtend eindelijk met hangen en wurgen de draaidop open, moet je nog zo'n soortement lipje eruit trekken. Het topje van mijn wijsvinger past hier net doorheen, maar aaaii.....niet fijn!! En dan trek ik met brute kracht het lipje in twee, zucht....Weer gepiel met een aardappelmesje in dat pak, druppels fristi overal.....Maar uiteindelijk heb ik gewonnen van dat ^}#{<|$~%>#} pak!!! Weliswaar met een pijnlijke wijsvinger nu. Eigenwijs, moet ik maar het hulpstukje gebruiken, maar af en toe doe ik net alsof ik gek ben, en laat dat ding in de la, hihi! :wink:

Puntje, inderdaad.....zonder nadenken iets doen!! Gewoon er ineens achter komen dat je het halve huis al gepoetst hebt, zonder greintje pijn!!!! :lol: kan me eerlijk gezegd niet herinneren wanneer ik voor het laatst pijnvrij ben geweest....
AnnemiekV
Lid

Reumavorm: Bechterew

Vorige

Keer terug naar Kwebbelhoek!