wat begon over licht therapie, werd kwebbelbox.

Hier kunt u lekker kletsen met de anderen!

Moderator: Martijn

wat begon over licht therapie, werd kwebbelbox.

Berichtdoor Sarieke » zo okt 14, 2012 9:04 am

Hallo Inger61

Wij waren wel erg afgedreven, van het begin onder werp. Wat zal ik de schuld geven ? De sterke onderstroom, in het zwembad? Ha-Ha.
Maar goed , dit is de betere plaats ervoor.
Ik heb een herfst schaal op tafel gemaakt, met kleine kalebassen , uitgebloeide zonnebloemen, en holle stengels.Meestal komt er nog van alles bij in, zoals kastanjes enz.
Heeft jou dochter nu ook herfst vakantie? Hier bij ons is het vakantie time. Ik hoop op wat beter weer voor alle kids.

Hoe is bij jou de P, hier steekt het de kop weer op. Het wil er kennelijk ook op uit met de herfstvakantie !!!!! Nou van mij mag het gaan, liefst heel ver weg!
Het is ook weer even uitkijken , voor de kou. Daar zijn bij mij vooral de handen erg gevoelig voor.

Ik heb al wel handschoenen gevonden waar ik in kan met brase. Dat was verleden jaar lastig , deze vond ik in de supermarkt.

Heel fijne ZON dag gewenst , zing en geniet. Hartelijke groet Sarieke.
Sarieke
Lid

Reumavorm: AP

Re: wat begon over licht therapie, werd kwebbelbox.

Berichtdoor inger61 » wo okt 17, 2012 3:51 am

Goeiemorgen,

Die stroming moet het wel geweest zijn he, met als hulpje de stevige bries van gisteren. Kenonne wat een woei.
Gelukkig ben ik nog wel naar jubelen gewaaid, dus was weer gezellig.

Dit jaar heb ik voor het eerst alleen maar kastanjes, meestal maak ik ook een hele tafel zooi, maar had er de puf ff niet voor.
Maaike heeft komende week vakantie, nu nog niet. Ze gaat dan ook lekker van zaterdag tot dinsdagmiddag uit logeren , dus heerlijk even het huis voor mezelf.

De P wordt inderdaad helaas weer erger, net als de A. Het is tenslotte herfst, dus hoppa.

Mijn winterjas heb ik al aan, eigengemaakte sjaal ligt in de mand van de scootmobiel , oorwarmers hangen aan de achteruitkijkspiegel (mooi woord voor scrabble) en voor mijn handen heb ik vorig jaar wanten gebreid met een knifty knitting ring. Die heb ik dus helemaal naar mijn eigen (afwijkende ) maten kunnen maken. Mutsje erbij en klaar ben ik. Als het nog kouder wordt gaat er een pimpelpaarse (of fuchsia roze) plaid in de mand en worden mijn benen in de watten gelegd met dat dekentje. Laat de winter maar komen, de hittepitjes liggen klaar en de winterse gezelligheid mag komen.
Zullen we dit jaar herfst overslaan?

Zondag zijn we naar een theater voorstelling in een buurthuis geweest van mijn dirigente. Superrrr zo leuk en zo gezellig er lekker ff uit. Hopelijk gaat dat vaak mogelijk zijn komende maanden.

Ik kreeg trouwens meteen aanvragen voor sjaals, want de zingende vriendinnetjes vonden hem zo leuk, dat ik nu bestellingen heb liggen hahahahaha.
Helaas ben ik er niet snel in, dus ze zullen geduld moeten hebben. Vind het wel heel leuk om te doen trouwens.

Al met al, vervelen zal ik me niet, ken ik ook niet en weiger ik dus ook.

Nu ga ik toch mijn boom maar in, mijn nestje verwarmen. Tot schrijfs ....

greetzzzzzzzz Inger
inger61
Lid

Reumavorm: psoriatica

Berichtdoor Sarieke » wo okt 17, 2012 8:45 am

Hallo Inger61.

De A lijkt ook erger bij mij, maar ik weet het niet zeker, omdat ik mocht proberen de pijn stiller te laten liggen. Dus wat waar en hoe , is nog even de vraag. Want die pijn stillers doen hun werk goed.
Maar even aan zien wat het gaat worden. want ook omdat het nu kouder wordt, kan ik de draadjes niet uit de knoop krijgen. En dus maar even zien uit te vinden wat waar van is.

Als je het niet erg vind, zou ik nog even van de herfst willen genieten, die kleuren buiten zijn grandioos, maar dan wel met waxinelichtjes op tafel.
Vanuit mijn woonkamer kijk ik tegen een paar pracht bomen aan met herfst tinten.
Maar ja ik vind de winter ook te gek, dus eigenlijk elk seizoen wel, en dat panorama , wisselt gratis met de seizoenen mee. Gratis 3 d film.

Leuk voor je dochter, dat ze ook uit logeren gaat. Ik heb er even niet bij stil gestaan, dat het verspringt!!!!! Zou die boven kamer van mij ook aan een onderhouds- beurt toe zijn?
Hoe is het trouwens , kan jou dochter er wel mee overweg, dat jij A.P hebt?
Bij mij kunnen de boys er goed mee omgaan, maar dat zijn dan ook volwassenen. De een is 24 en de ander 26.
Voor een puber lijkt het mij lastiger soms.

Wat leuk dat je zo veel positieve reacties kreeg op jou sjaals. Nog even en je moet een fabrieks- halletje huren, ha-ha.
Maar echt leuk hoor. Dus inderdaad laat de winter maar komen.
Vervelen????? Ik weet hoe je het schrijft, ..... maar gelukkig niet wat het is om last van te hebben.
En dat houden we ook graag zo , wat jij. Hartelijke groeten ...en tot de volgende mail. Sarieke.
Sarieke
Lid

Berichtdoor inger61 » do okt 18, 2012 3:14 pm

Oké,oké het mag nog even herfsten. Maar niet te lang hoor, ik kwam vanmorgen weer druipend bij de dermatoloog aan. Maar daarnet wel lekker over de droge markt. Hier in mijn woonkamer kijk ik ook op een park met een watertje en inderdaad de kleuren zijn geweldig. Dus je krijgt je herfst zin hoor, het mag.

De dermatologe gaat nu een brief schrijven aan het Erasmus, dat ze me daar eens aan gaan pakken, want ik reageer nog steeds niet voldoende op de flinke hoeveelheden. Ben benieuwd, ik krijg vanzelf een oproep en dat zou volgens mij best wel eens lang kunnen duren, want ik heb ook gewoon een afspraak met mijn eigen dermadame. Ze durft eigenlijk niet goed over op andere medicatie, omdat de laatste keer ik zo heftig reageerde met de huid, dat we een half jaar bezig zijn geweest om het weer acceptabel te krijgen. Wordt vervolgd dus .

Mijn dochter weet niet beter, dan dat mama beperkt is. Ze maakt zich wel vaak zorgen, dat is lastig en moeten we goed bespreekbaar houden. Maar zij ziet alles, de pijn, de tranen, de beperkingen, de moeilijke dagen na een leuke activiteit. Gelukkig ben ik heel positief en hebben we zeer regelmatig de slappe lach, maar het is nou eenmaal een sensitief kind, die door de lach heen ziet. Maar dat ik dingen niet kan die andere ouders wel kunnen, vindt ze niet meer dan jammer. Het is zoals het is. En ze kan met anderen mee of droomt over "later als ik groot ben". Daarbij is altijd iedereen welkom hier thuis, dus ze heeft gelukkig leuke dingen genoeg. Daarnaast draait zij wel het huishouden, zoals de was, koken, bedden verschonen enz. 1x in de week komt de thuiszorg poetsen, dus dat hoeft gelukkig niet meer. De boodschappen doe ik , met scootje.

Als ik het zo opschrijf realiseer ik me weer ten volle hoe weinig ik nog kan. Maar in de praktijk denken wij daar samen eigenlijk niet eens meer over na, dingen zijn zoals ze zijn en daar doe je het mee. Het is dus een top wijffie en we zijn een goed team samen.

Whahahaha, doe maar 2 fabriekshalletjes. Ik kom om in de spulletjes om te fröbelen en te rommelen. De halve kringloopwinkel ligt hier, om van oud weer iets anders te maken. Houten dienbladen, leuke kleuren borden en mokken om etageres van te maken doosjes, fotolijstjes, stofjes, papier en ga zo nog maar even door.

Kan jij nog genoeg met je braces om te hobbyen ? Ben wel benieuwd hoe andere mensen dat doen, maar ik zag dat er ook een hobby gedeelte in het forum zit.

Hopelijk komen er nog andere mensen hier om een beetje te beppen met elkaar. Hoewel ik het helemaal niet ongezellig vind zo met jou hoor hihih.

Goed, ik ga weer ff een deurtje verder, spreek je snel.

Greetzzzzzz Inger
inger61
Lid

Berichtdoor Sarieke » vr okt 19, 2012 10:26 am

Hallo Inger.

Wat goed dat je eindelijk door mag naar het Erasmus. Als je naar een dermatoloog gaat is de wachttijd ongeveer 24 weken, en als je naar een reumatoloog gaat is dat ongeveer 6 weken. Maar dat kun je zelf zo na zien op de web site van het Erasmus. Dus ja het kan best even duren. Maar er is een begin. Ik hoop voor jou dat ze je daar echt kunnen helpen.

Ja je dochter is echt geweldig! En jij een geweldige mama, lijkt mij. En ja ik weet haast wel zeker dat zij door een lach en een traan heen kijkt. Die gave hebben kids , als ze een ouder hebben die wat heeft.
Maar daar hebben ze zelf later weer baad van, door hun kijk op de wereld. Het zijn dan niet van die oppervlakkige bling-bling kids.
En je hoeft je ook geen zorgen te maken , als ze later op kamers gaat , zij slaapt niet in een bed met vieze lakens , of schimmel in de keuken.En dat scheelt dan weer zorgen.
Ik weet waar ik het over heb, want ik heb zelf een invalide moeder gehad. En daar heb ik beren goede herinneringen aan.! Het was een pracht vrouw. En ja het loopt hoe het loopt. Als je maar samen plezier kunt hebben.
Dat maakt alles goed.

Ik kan minder met de braces , maar daarom niet getreurd, ik heb zoveel wel,.... en ik hou van veel dingen, en ik heb een brede belangstelling, voor allerlei hobby s'.
En ik heb ook al zeer veel gedaan, maar niet alles wil meer, dus geniet ik van wat wel wil !

Ik ben ook benieuwd of er kwebbels bij komen. Of Zeeuwse babbelaars! Ook helemaal leuk! hahaha.

Zing lach en geniet. Hartelijke groet Sarieke.
Sarieke
Lid

Berichtdoor inger61 » wo okt 24, 2012 4:05 am

Ik zing, lach en geniet absoluut.

Over mijn dochter maak ik me inderdaad geen zorgen, die komt er wel. Dank voor het compliment :ebiggrin:

Heb jij de braces met vrije vingers of zijn die ook beperkt?
Ik heb jaren geleden links een kunststof brace gedragen voor een jaar of 3 en daar was alleen mijn duim beperkt in, dus kon ik nog vrij veel mee eigenlijk. (ben links) Maar er zijn zoveel verschillende inmiddels.

Natuurlijk zijn er heel veel andere hobbydingen. Je zoekt altijd een andere manier of gewoon een hele andere bezigheid. Niets laat je stoppen te doen wat je leuk vindt toch, want iets nieuws kan ook heel leuk zijn of worden. Daar maak ik me nooit zoveel zorgen om.

KWEBBELAARS !!!!!!!!!!! Komen jullie gezellig meebeppen met ons?????

Tot schrijfs
greetzzzzzzz Inger
inger61
Lid

Berichtdoor Sarieke » wo okt 24, 2012 10:00 am

Goede morgen.

Beide brases hebben de vingers vrij, en ik had losse vinger brases. En een plastic brases, waar ik niets mee kon. Want daar zaten mijn vingers ook ingepakt. O zo fijn als je naar de W.C moest....HAHAHA.
Hier kan ik vrij veel mee, maar niet alles gaat goed vanzelf. Maar dat ligt niet aan de brases.

Gisteren , weer opstellen in rijen van vier , en daar komt dan de griep-spuit. Inpakken en wegwezen maar weer!
Ik heb hem gehaald, omdat het verstandig is, maar ik heb in geen jaren griep gehad. Hoog uit een snotneus, .....maar dat past niet meer bij mijn leeftijd van 61 jaar.

Ik heb gisteren een nieuw recept gemaakt, en dat was erg goed gelukt. Met ongeschilde krieltjes in de oven. Leuk om telkens wat nieuws te proberen. En als het mislukt, zitten wij aan de PATAT.
krieltjes voorkoken, en in een glazen oven schaal doen, in een kopje olijf olie mengen met paprikapoeder,een teentje knoflook uitpersen , of poeder vorm, over de aardappeltjes, en dan wat rozemarijn er over strooien en zeezout.
Op 200 graden in een voorverwarmde oven , in een half uur klaar. Lekker met rundvlees b.v. Vlees in de braadpan apart klaarmaken. En met een frisse salade erbij. Lekker!!!!!

Het wordt weer thermo weer, lekker ergens onder , vooral die shirts met lange mouw, zijn bij mij favoriet!

tot horen, in de kwebbelbox, iedereen is welkom.
Fijne dag, groet Sarieke.
Sarieke
Lid

Berichtdoor josephina » wo okt 24, 2012 12:06 pm

Kom ook maar even langs.
Ik moet vanmiddag voor de griepspuit.Ik vind dat eigenlijk niet nodig,omdat ik ook nog nooit de griep heb gehad,maar mijn reumatoloog vond het beter,dat ik wel ging.
Groetjes en tot hoors
josephina
Lid

Reumavorm: RA en artrose

Berichtdoor inger61 » do okt 25, 2012 1:58 am

Welkom Josephina,

De griepprik krijg ik inderdaad al heel wat jaartje, toendertijd begonnen ivm astma en nu ivm de rest hihih. Hij wordt hier pas begin november gegeven trouwens. Vreemd verschil eigenlijk he. Zou in rotterdam de griep later komen door alle smog?

Lekker recept Sarieke, ik ga zondag voor het eerst risotto maken met verschillende champignons en kip. Ben benieuwd.
Rundvlees heb ik nu een pan vol van staan, gisteren gemaakt, vandaag gegeten en morgen lekker nog een keer met andere groenten ernaast. Mjammie. De oven gebruik ik niet vaak genoeg, die staat eigenlijk iets te hoog en ik durf Maaike nog geen echte ovengerechten te laten maken. Hooguit een stokbroodje erin ofzoiets. Dus dan moet ik echt zelf koken en armen in de llucht.
Als hier iets mislukt, dan eten we gewoon brood met gebakken eieren of een tosti. Lekkerder dan een mislukt prakkie toch. Gelukkig hebben we dezelfde smaak dus als we na 1 hap naar elkaar kijken dan gaat het ala minute hop naar het vuil.

Vandaag is de auto en de scootmobiel weer goedgekeurd voor een jaar dus ik kan er weer tegen aan. Heerlijk als alles op zijn pootjes terecht komt. Mijn vriendin heeft meteen de auto gewassen, dus die staat weer knap voor de deur. Ik kon bijna sla zaaien op het dak, dus werd een beetje tijd.

Fijne dag en tot snel
Greetzzzzzzzz Inger
inger61
Lid

Berichtdoor Sarieke » do okt 25, 2012 8:22 am

Goede morgen.

Het recept kan ook in de wok! De risotto, klinkt goed , ik ben benieuwd.

Onze wasmachine ,is van ouderdom kapot.
Wij een witgoed winkel in, voet net over de drempel.....Kan ik u helpen.? Nee, dank u vriendelijk, maar wij willen graag eerst even zelf kijken. Als wij vragen hebben komen wij naar U toe. Konden wij rustig rond kijken!!!
volgende winkel; Goede middag, kan ik u ergens mee helpen? Nee dank u vriendelijk, wij willen graag zelf even rustig rond kijken. Als wij vragen hebben komen wij naar u toe.
Via kamer brede T.V. op naar het wit goed. Verkoper in de kielzog.!!! Of je van plan bent, met kamer breed beeldscherm er vandoor te gaan! hahaha.
Staan wij nog maar nauwelijks stil, bij de wasmachine s',......Dus u zoekt een wasmachine!!!! IK zeg; Nee, hoe zo? Ik zoek een GASFORNUIS!!!!! [ voor die A.D H. D verkoper]
Ik ben al afgekeurd!!! Nu is mijn man aan de beurt. Welk merk wasmachine zoekt U? Mijn man zegt, een L.G. O, die zijn er geloof ik niet meer ,die zijn net uitverkocht geloof ik [ zegt de verkoper]!!!! RA.RA.????
Nee helaas Mijnheer, die kan ik u nu niet laten zien, maar wij hebben wel......bla-bla. Ik was al door gelopen, en zag L.G. staan. Dus zei ik tegen mijn man , lieverd die verkoper is erg in de war , hier staan ze!
Dus nogmaals tegen de verkoper, vriendelijk bedankt voor de moeite, maar verder kunnen wij ons zelf wel redden.

Wilt u dan soms een kop koffie? Lief toch! NEE, DANK U, ik wil hier helemaal niets meer. Met een tot ziens van zijn kant, een echt niet van onze kant, de winkel uit.
Eindelijk frisse lucht, en lachen.

In ons eigen dorp, in een mini winkel, ; Goede middag, kan ik u ergens mee van dienst zijn ? Wij weer Nee, dank u, maar als wij vragen hebben hoort u het. Heel graag is het antwoord.
Rustig rond gekeken , ook gewoon spiek briefjes erbij . Verkoper gevraagd, of hij even tijd had, en ja .......fijn geholpen, zonder die druk, van kopen!!!!!! Met een , denkt U er eens rustig over na, ........Mijn mond valt open haast.
Direct gekocht , naar volle tevredenheid geholpen , en vrijdag hebben wij hem al in huis. Geweldig.!!!!!

Als het niet zo vermoeiend was, zou ik het vaker doen . Wat kan winkelen toch leuk zijn.!
En goed voor de lach spieren!!!!
Allemaal fijne dag. Hartelijke groet Sarieke.
Sarieke
Lid

Berichtdoor inger61 » vr okt 26, 2012 9:05 pm

En heb je vandaag op je vraag maar raak, ze zeuren aan mijn kop fornuis gekookt?
Vreselijk he die types, ik geef inderdaad altijd vriendelijk doch dringend antwoord, dat ik zelf kijk en geen ongevraagd advies wil. Anders ben ik meteen weg.

Die koffie had ik trouwens waarschijnlijk wel aangenomen , nou ja thee dan en dan gewoon niks kopen whahahahahaha. (ik ben sleeeeeecht)

Vandaag met lief en kind over het Zuidplein geweest. (groot overdekt winkelcentrum) We zijn met de auto gegaan, dus rolstoel mee. Maaike ging me duwen dus helemaal mooi.
Toen ik afgelopen december 50 werd had voor 50 euro aan bonnen gekregen voor Pipoos, maar ja, daar kan ik zelf niet komen hihihi dus het gezin moest aantreden voor de knutselspulletjes van moeders. Heerlijkkkk. Ik heb nu spulletjes voor paverpol aangeschaft, kan ik in de winter aan de slag met draadpoppetjes aankleden enz. Ook nog wat mooi scrapbookpapier en een reserve haak voor het loombreien, die wil ik nog wel eens "misplaatsen"dus handig om een reserve te hebben.
Met de kortingsbonnen van de McDonalds zijn we naar de drive in gereden en hebben giebelend in de auto onze lekkernijen opgegeten.

Al met al een vermoeiend, maar geweldig dagje uit het leven van de familie fröbel

Fijne avond, tot snel
Greetzzzz Inger
inger61
Lid

Berichtdoor Sarieke » zo okt 28, 2012 8:57 am

Goede morgen.

Ik heb gisteren, mijn wassende gas fornuis in gebruik genomen. Maar toch geen L.G. genomen naar weer een A.E.G. De vorige heeft er 12 jaar trouwe dienst er op zitten, en daar voor ook een gehad met ongeveer 12 jaar.
En aan gezien je met dit soort ,, koopjes,, weer een rib uit je lijf mist, zijn we toch maar voor zekerheid gegaan.
En een voor deel deze heeft nog veel meer recepten, dan mijn oude fornius.

Heerlijk toch om eens lekker te winkelen, voor al als het doel is , leuke hobby spulletjes, dat zijn van die winkels waar tijd vliegt. En waar je nooit geld over houd. Ra-Ra, hoe zou dat komen.
Maar leuk om dan kado bonnen te krijgen, zodat je zelf kan snuffelen.
En de Mc is altijd goed.

Wij hebben gisteravond de verjaardag van mijn man gevierd. Beren leuk om een avond lekker te gekken. En gelukkig een kamer vol humor, lekker lachen was dat. En het zijn echte vrienden, gewoon ; Als ik helpen kan zeg het even.
Geen gemiep, of bla-bla. En goed van hun hoor ....al kletsend ....was de boel zo klaar, zonder vragen van mijn kant.! Dat is geweldig.

Lekker nieuw hapje ,,ontdekt,, plakje ham ,voor de helft dun besmeren met Mon Chou, gewone ui heel fijn gesnipperd, in een streep er over, en heel dunne reepjes ananas, aan elkaar gelegd, er op en oprollen.
Het was vast lekker, want het was zo weg!!!!! En ook veel vroegen wat er op zat;.... met lekker, wat een goed idee.
Ik hou er van om telkens een nieuw hapje er bij te hebben. Dus proef en probeer ,en leer , is mijn motto.

Voldaan maar moe mijn bed in gerold, en vanmorgen prompt vergeten dat de klokken verzet moesten worden. Dus ik was lekker vroeg wakker en er uit.

Fijne dag, geniet, en lach.! Want een dag niet gelachen , is als een dag niet geleefd.
Hartelijke groet Sarieke.
Sarieke
Lid

Berichtdoor inger61 » wo okt 31, 2012 5:27 am

Wat heerlijk he, dat vrienden je zo goed kennen, dat je zonder te vragen gewoon geholpen wordt, zodat het ook voor jou leuk blijft. Nog gefeliciteerd met je hubbie trouwens.

Mjammie receptje, ik heb daar een variant op:
Monchou, flink knoflook, beetje snipperui en een mini sprietje bieslook flink door elkaar prakken en in Yorkham rollen.
Altijd groot succes hier.
En ook supersimpel, baggervet, maar zeeeeer jummie:
geraspte kaas, één blauwe zakjes van de albert heijn mengen met zeker 5 tenen knoflook en er zaanse mayo door doen tot het iets dikker dan smeuiig is. Lekker op een toastje, maar ook op je boterham. Er kan natuurlijk nog ui doorheen, of gekookte eieren, maar ik hou van simpel en dit is mjammie. (je stinkt wel een week uit je smurf whahahaha)

Hmmm over lekkere dingen praten is geen goed plan als het avondeten al zo lang geleden is. Ik geloof dat ik naar mijn boom fladder om de oogjes en het snaveltje even dicht te doen.

Fijne dag

Greetzzzzzzz Inger
inger61
Lid

Berichtdoor Sarieke » do nov 01, 2012 8:50 am

Die van jou is ook heel lekker, die werd hier eerst ook veel gemaakt .eerst met Yorkham, later met rookvlees.
Op elke verjaardag waar je kwam, lag dat op de schaal. Is en blijft lekker.
Dat van de geraspte kaas is nog onbekend voor mij, maar lijkt denk ik op de heksenheil. Maar dat ga ik wel proberen. Want het klinkt wel goed.
Ook een gemakkelijk te maken eiersalade is , eieren hard koken, door de eiersnijder, eerst in de lengte ,en dan nogmaals maar dan overdwars. Aanmaken met Calve knoflook saus uit een flesje.En klaar is kees.ZALIG op stokbrood en toostjes.
Die kan je zelf pittiger maken door vers toe te voegen.[ Maar voor verjaardagen, niet doen,want zo pakt iedereen het.]Ook lekker voor bij fondue op stokbrood.

Hier is mijn man zo lief geweest om een voer huisje voor de vogels te maken, waar je een pindakaas pot in kan hangen. Daar ben ik blij mee.En de meesjes zijn er gek op.
Het hangt zo dat de poezen er niet bij kunnen. Want ze zijn lief, maar het zijn ook rovers. Maar gelukkig luisteren onze eigen katten best goed.Lachen hoor. Liggen ze in de bekende sluip houding,om te springen,
En ik zeg dan streng ,,NEE,,! dan gaan ze prompt weer terug naar de gewone zit houding. Dat is echt schattig.
Onze kater komt wel eens met een vogel naar huis.Tja daar ben je kat voor. Ondanks dat hou ik van katten.

hoe gaat het met jou hobby s'. ? lekker bezig?
Jammer dat het najaar, ook gelijk weer meer eczeem,en pijn in de botten meebrengt.Ik ben nu vroeg in de ochtend veel stijver dan de afgelopen zomer.
Hoe is het bij jou?

Fijne dag, zing lach en geniet.
Sarieke
Lid

Berichtdoor inger61 » vr nov 02, 2012 12:22 am

Dieren blijven nou eenmaal dieren he. Ik ben een katten mens, heb altijd veel katten gehad, maar nu heb ik een klein hondje. (die trouwens gewoon op de kattebak gaat whahahaha) Ze denkt zelf dat ze een poes is, springt en doet als een katje. Maar vogeltjes blijft ze vanaf. Alle dieren mogen op het balkon komen, behalve buurkatten, want die jagen haar het huis in. Dus alles afgezet, zodat er geen katten meer komen hier.

Binnenkort komen hier ook de pindaatjes enzo weer te hangen voor de vogeltjes. Hopelijk komen ze weer lekker eten hier.
Eigenlijk heb ik altijd de screens dicht voor de ramen, omdat ik niet goed tegen licht kan, maar op donkere dagen als de vogeltjes komen doe ik ze open en geniet ten volle van het gefladder voor mijn neus.

Ja de pijn is weer stukken erger jammer genoeg, maar ik mag deze maand al de 26e naar de derma in het erasmus, dus wie weet komt er nog een andere oplossing voor de A en de P. Zou wel prettig zijn toch?
Wat helpt bij jou tegen de pijn? Warmte of bewegen of combi?
In ieder geval de kachel tegen de avond aan zetten, geen kou hebben en gewoon mijn gangetje gaan.

Owjaaa, ik ben vandaag naar de kapper geweest. Zegt die vrouw ga maar bij de wastafel zitten. Dus ik zeg ik heb mijn haar gewassen ik kan niet achterover in die bak. Nou dan knippen we niet, want dat is bij ons regel. Dus ik draai me om en loop weg, komt ze erop terug. Ik ben weer gaan zitten en hoefde niet gewassen te worden. Maar thuisgekomen dacht ik, ik ga daar niet terug. Maar mijn koppie is wel weer lekker kort. Misschien binnenkort maar weer eens een kleurtje erin gooien. Ik ben nog aan het denken wat dat moet worden dan.

Voor nu, eerst maar eens lekker douchen en naar bed. Morgen weer een dag. Slaap lekker en fijne dag morgen

Greetzzzzzzz Inger
inger61
Lid

Volgende

Keer terug naar Kwebbelhoek!